Totaal aantal Berichten: 2
- Xsara Break Ligne Prestige 1.6i
Ik heb zojuist een Xsara uit 1999 gekocht, en ik zag dat er geen verlichting zit bij de automaat.
Ik zie dus in het donker niet waar ik naartoe schakel, en wat de knopjes voor de sportstand e.d. zijn.
Hoort dit, of is dit een geval van een kapotte lamp?
Ik kan nergens een lampje vinden, en ik zou dan verder niet weten hoe dit vervangen moet worden….
Iemand een idee?
Alvast bedankt!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Heb je het kunststof rondom de automaat al een keer losgehaald c.q. los proberen te halen? Hier zou bij mijn weten een lampje onder moeten zitten, althans bij de automaten die ik heb/heb gehad wel.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 2
- Xsara Break Ligne Prestige 1.6i
Ja dat heb ik gedaan, maar dan stuit ik op het stukje plastic waar de cijfers en getallen op staan.
Dat lijkt vast te zitten, en ik kan geen schroeven o.i.d. vinden, en ik durf het er niet met kracht af te trekken, ben bang dat het dan kapot gaat.
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik denk idd dat het hele paneel eraf moet! (Lang leve de BX, hier zitten gewoon 2 schroeven in het zicht waarmee je paneel los kan halen )
Ik ga er wel vanuit dat dit geklikt zit o.i.d. succes!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa