Moguh allen,
ik ben net gebeld door me pa en ma die met de C5 op vakantie zijn.
Nou heeft me pa abuisievelijk een beetje groene LHM (van mij voor m’n Cx) in zijn C5 gedaan.
Hij probeerd het er wel uit te krijgen met een rietje ofzo, maar nu de vraag waar we eigenlijk geen van beiden een antwoord op hadden:
is groene lhm in een hydractive 3+ systeem schadelijk?
kunnen ze nog een weekje op vakantie of moet het er echt nu acuut uit?
BVD,
Glenn
The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds; the pessimist fears this is true.
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Zo weinig mogelijk laten mengen en zo snel mogelijk (laten) verversen lees ik her en der:
Volgens mijn dealer hoef je niet je auto direct aan de kant te zetten hoor
Gewoon zsm laten vervangen voor LDS , anders kan het de rubbers gaan aantasten .... , dus op de sleepwagen hoeft niet
Onze dank is groot JaapJ.
ik heb het topic ook even doorgelezen, en me pa gebeld,
maar tis niet meer dan 100cc groene lhm die er bij gedaan is, alleen is moeilijk te zien hoe zwaar het is (als in: of het naar beneden gbaat zakken en mengen ookal staat de auto still).
Maar er is besloten gewoon de vakantie af te maken en het systeem te spoelen als ze weer thuis zijn.
Jammel want er zat net neues oli in:(
Dank
PS: dit is vast een van die momenten waarop het “zijn” auto is, ipv. “de onze”(als in van ma & pa)
The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds; the pessimist fears this is true.