bodykit 9400a & ipod C4 & verlagen
netram
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 26 april 2011 12:42 AM

Heb sinds twee weken een C4 1.6 VTR+ Hdi / bouwjaar 2006.

En heb een drietal vragen waarvan ik hoop dat foraleden ze kunnen beantwoorden of mij van extra info voorzien:

1. Wil graag zo’n mooie achterspoiler op mijn C4 die ook op de VTS zit. Heb de set gevonden (9400A) voor +/- 500 euro (Zie http://www.citroen.ie/templates/citroen05/brochures/C4_Accessories.pdf). Is mij iets teveel. Nu zie ik ook tuningbedrijven een vergelijkbare achterspoiler aanbieden voor een veel lagere prijs.

Heeft iemand ervaring met een niet-originele C4 achterspoiler?
Ik zelf kwam tot hier en hier.

2. Bijna dezelfde vraag voor de USB Box. Heb volgens mij alle info op forum doorgelezen. Zag aanprijzing voor de Dension Gateway 300 voor 200 euro, beetje prijzig. Gaat mij sec om ipod en bediening vanaf stuurwiel. Heb onboard een Blaupunkt RD4 N1-02. Weet iemand een goedkoper alternatief? Dacht zelf aan dit ding op ebay.

3. Verlagen van je C4. Iemand voorbeeldfoto’s? Ergens online, wil graag voorbeelden zien. Waar moet je op rekenen qua kosten? Zag veren-set voor 400, maar zit natuurlijk nog installatie bij.

Alvast dank! Zal info/foto’s plaatsen als ik 1 van de bovenste drie heb uitgevoerd, maar extra info/tips zijn eerst van harte welkom!

Profiel  

C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125

Gepost: 01 mei 2011 01:18 AM
  [ # 1 ]

ikzelf heb mijn wagen ook verlaagd met het merk v maxx. deze zitten er nu 2 jaar en 4 maanden onder. En ik heb al 2 jaar en 4 maanden niks dan problemen met deze schroefset. Dus neem van mij aan. die wil je NIET.

Als je gaat voor schroefset, kijk dan bij de betere merken.

KW inox line = 1180 €
Weitec = 980 € ( word in zelfde fabriek gemaakt dan KW, alleen is Weitec van gegalvaniseerd staal en iets andere stelringen )

Beide hierboven vermelde sets zijn gemaakt op Koni schokdempers, welke goede zijn.

Dan heb je nog H&R, AP… maar hier weet ik bitter weinig over.

Ik ga binnen kort waarschijnlijk ook overgaan naar deftig merk want ben dat gesukkel beu met deze veren.

Hier paar foto’s van mijn wagen.

hopelijk ben je wat met deze post.

Kan u echt verzekeren, koop geen V maxx. hetgeen ik toen minder betaald heb, heb ik nu allang terug betaald aan kosten. veerpootrubbers die barsten, 2 spiralen gebroken. Die zijn eergisteren vervangen. En bij het vervangen ervan kom ik tot conclusie dat 1 demper nog eens stuk is ook nu. Moet dus ook vervangen worden. Maar dat bedrijf verdient aan mij geen cent meer.

Profiel  

netram
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 02 mei 2011 10:38 PM
  [ # 2 ]

Ziet er wel erg goed uit! Complimenten! Had al zo’n gevoel dat niet veel zou zijn.

Zal kijken naar degene die je noemt. Dank je wel!

Profiel  

C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125

Gepost: 02 mei 2011 10:50 PM
  [ # 3 ]
netram schreef:

Ziet er wel erg goed uit! Complimenten! Had al zo’n gevoel dat niet veel zou zijn.

Zal kijken naar degene die je noemt. Dank je wel!

dank u. Ja ik wil u maar waarschuwen. Toen ik deze kocht zei hier ook iemand dat v maxx rommel was. toen niet geluisterd. met als gevolg. kan nu weer nieuwe set kopen. na al 400 € kosten te hebben gehad aan deze kit en onderdelen wagen

Dus 600 € aankoop van mijn v maxxen toen, en 400 € aan stukken al. ( 6 veerpootrubbers, 2 nieuwe spiralen en 2 nieuwe stabilisator stangen ). tel dat op bij de aankoop en ik had mijn kw setje gehad. die ik nu toch zal moeten kopen.

Bij mij gaat het waarschijnlijk kw worden. ik beslis deze week nog. zoals nu kan ik niet langer rondrijden. Sad

BTW.

nog merk voor C4

bilstein B14, die komt hier op 900 € in BE ( ongeveer ) en dat zijn normaal ook goede veren.

Profiel  

Marcel174
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 152

- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Gepost: 03 mei 2011 01:59 PM
  [ # 4 ]

Hoi,

De mijne is 7cm lager.
Zelf heb ik destijds een set gekocht van TA Technixx..
Had er nog nooit van gehoord en voor die prijs vondt ik het wel het proberen waard.

Ze zitten er nu 1.5 jaar onder en ze bevallen mij zeer goed. Tot op heden geen problemen mee.
Wel zijn ze erg stug maar dat mag ook wel als je ziet hoe laag ie nu staat.

Zelf heb ik after market een ahcterspoiler van Musketier gekocht. Die is ietsje hoger dan de originele spoiler en past goed.
Wel moet deze nog in kleur worden gespoten. Tevens heb ik de kleine spoiler mee laten spuiten. Spoiler zit er nu 1 maand op en staat erg mooi.

Ik heb deze gekocht.

http://www.musketiershop.com/?site=products&car=1&model=new&mod=C4&kat=exterieur&prkat=spoiler&seite=2&produkt=C40502&show=info

Spuiten heeft mij 150euro gekost en monteren is een makkie.

Volgens het Duitse C4 forum heeft Musketier 28 en 29 mei werksverkauf. Dan kan je daar supergoedkoop shoppen.

Wellicht een tip om naartoe te gaan en daar goedkoop je slag te slaan?

Gr Marcel

Profiel  

Marcel174
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 152

- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Gepost: 03 mei 2011 02:06 PM
  [ # 5 ]

Oh ja,

Wellicht weet ik 2hands nog een Musketier Bodykit te koop met uitlaat aan beide zijden met dubbele pijpen.
Degene van die kit heeft destijds zijn auto weer teruggebouwd naar origineelivm inruilen van zijn C4.

Gr Marcel

Profiel  

Arjan55
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 08 juni 2011 05:46 PM
  [ # 6 ]

Marcel,

Zou je voor mij eens na kunnen gaan of je deze bodykit nog kunt krijgen?

Ben zeker geintreseerd

Gr. Arjan

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook