Ook ik heb positief nieuws ontvangen vandaag. Citroen had doorgegeven aan mijn dealer dat mijn auto onderweg was/is naar Oosterhout (vorig week). Dit betekent dat het ook voor mij niet lang meer gaat duren.
Uiteraard word het wel eens tijd gezien ik al sinds 27/09 de auto in bestelling heb
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
heb ik redelijk geluk gehad met mijn DS3…als ik hem echt helemaal zelf had samengesteld,had hij mee gegaan in de productie rond half mei en begin juni dan rijden.geluk bij een ongeluk,dat het showroom model helemaal mijn smaak was en de juiste motor.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Ik ga nu proberen de foto’s erop te zetten, dus zie jullie bij het topic gespot…..
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Net gebelt door de dealer! Mijn DS3 is aangekomen in Nederland! Hehe over een week staat ie bij de dealer en dan kan ik hem misschien jawel op vrijdag de 13de ophalen! Dit is toch een week eerder dan verwacht! ben heel blij
Gefeliciteerd eensling.
Gloeiende Gloeiende,
Vandaag langs de dealer gegaan, maar mijn auto was nog niet aangekomen vanuit Oosterhout.. in Zoetermeer
Volgens de dame was hij vrijdag jongsleden daar aangekomen zij ze door de telefoon tegen mijn verkoper.
Nu een week later na weer gebeld te hebben door dealer, gaf ze aan dat mijn auto er nog helemaal niet was nu snap ik het niet meer hoor
Wat moet ik nu…:?: hij zal er al in week 13 wezen toen week 18 toen week 16 toen 17 en nu is het week 18 en hij is nog geen eens in Oosterhout. WAT KAN IK NU NOG DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik ook rechten of is dat helemaal afgeschermd door de verkopende partij
De meesten zullen wel zeggen wachten maar hoe lang nog, ik heb hem al in begin december besteld
En als ik op het forum lees zijn er al auto’s afgeleverd die veel later zijn besteld…..........
Ja, en er zijn er ook die nog eerder besteld zijn en nog niet geleverd… (Zie Survie)
Dus nog ff volhouden.
Hij komt (echt wel een keertje)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Wat je kunt doen is in het contract kijken en de algemene verkoopvoorwaarden nalezen. In je contract staat een leverdatum(maand) als het goed is. Als ze deze met een bepaalde termijn overschrijden kun je annuleren.
Ik zou even afwachten. Volgens citroen kwam de mijne afgelopen vrijdag of zaterdag binnen in Oosterhout. Maar gisteren werd hij al afgeleverd bij mijn dealer. Dus hij heeft volgens mij nog geen dag in Oosterbout gestaan. Het kan dus snel gaan. Citroen NL kan zien of de auto onderweg is.
Roels21 schreef:Wat je kunt doen is in het contract kijken en de algemene verkoopvoorwaarden nalezen. In je contract staat een leverdatum(maand) als het goed is. Als ze deze met een bepaalde termijn overschrijden kun je annuleren.
Ik zou even afwachten. Volgens citroen kwam de mijne afgelopen vrijdag of zaterdag binnen in Oosterhout. Maar gisteren werd hij al afgeleverd bij mijn dealer. Dus hij heeft volgens mij nog geen dag in Oosterbout gestaan. Het kan dus snel gaan. Citroen NL kan zien of de auto onderweg is.
Ja 15% aan kosten betalen, VOORDAT hij op kenteken is gezet, en de afleverdatum is heel abstract, men kan namelijk alle mogelijke excuses aanvoeren, en zeker met de ramp in Japan. Het enige dat je kan doen is wachten.
Sterkte.
Zojuist gebeld met Citroen NL. In tegenstellingen tot een aantal hier ben ik heel erg vriendelijk geholpen en gelukkig kreeg ik het bericht dat alles nogsteeds volgens schema verloopt en de auto in week 21 in NL binnenkomt!
Nog een week of 3 wachten en dan hoop ik te rijden! Dan is de auto net voor mijn vakantie binnen en kan ik lekker twee weken lang gaan toeren
@Jeroen-DS3: Je bent nogal ongeduldig
Pas op 25 maart 2011 besteld en nu al bellen en zorgen maken over de levering… foei..
Ik denk dat de levertijden alleen maar korter gaan worden.
Immers is/wordt de (enorme) achterstand weggewerkt, waarna nieuwe orders een normale (Citroen) doorlooptijd van zegmaar 6 weken zullen krijgen.
Dat het sneller kan heb ik gezien met een nieuwe C4 die in 2 weken tijd in NL stond. Dan heb je hem binnen 4 weken.
Maar ik denk dat de C4 minder populair is dan de C3 en DS3.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
@Jeroen-DS3, en anderen,
Als je auto in week 21 aankomst in Nederland (en dat is over 3 weken) dan rijd je toch niet binnen 3 weken? Er zit toch nog wat doorlooptijd tussen aankomst in Nederland en daadwerkelijk rijklaar bij dealer?
Weet er iemand uberhaupt hoe lang daartussen zit?
Laatste bericht wat mijn DS3 betreft is aankomst week 19 in NL…
In één eerder bericht lees je dat het volgens citroën tot 5 dagen kan duren. Dat gaat dus zeer snel.
Als je op de sheet kijkt, zie je dat de meeste DS3tjes na aankomst binnen een week bij de dealer staat. Dus ik denk dat na aankomst in Ned. je twee weken moet wachten tot aflevring. Alhoewel er ook binnen een week zijn afgeleverd.
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Vanmorgen op de A32 en A6 5 vrachtwagens met citroen’s zien rijden waaronder diverse DS3tjes. in vermoed dat verschillende bestellingen geleverd gaan worden..
ben benieuwd heb tot nu toe nog niet veel ds3 in het wild gezien.
groeten victor