Zag maandag een dame in een witte rijden op de parkeerplaats van de Jaarbeurs… Veel omdraaiende koppies ook daar op die parkeerplaats
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Kreeg gisteren belletje van de dealer! Auto is in NL (chassisnummer bekend) en komt deze week bij de dealer aan. Kenteken is gisteren meteen aangevraagd en afspraak gemaakt om hem 20 mei op te halen. 20 mei klinkt nog vrij lang, maar komt mede door de accessoires die achteraf geplaatst moeten worden (afneembare trekhaak, zwarte Bellone’s, chromen sierstrips, voetsteun + sport pedalen, USB box)
Mijn DS3 is in Nederland hoorde ik van de dealer. Nog 2 weken dan heb ik de sleutels. Heb gewacht sinds sept. 2010
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Zo! Recordhouder dus
Maar ik leef met je mee…
Vond het wachten sinds eind december al lang genoeg.
ENZO,
Gefeliciteerd!!
Ik hoorde net van mijn dealer dat de mijne in week 21 wordt afgeleverd.
Ik hoop dat het klopt!!
En jij hebt besteld op 25 maart toch? Is bijzonder snel dan…
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
ik op 27 maart besteld, als het goed is ook week 21/22 geleverd….. kan niet wachten
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
Ik heb gisteren contact gehad met Citroën Nederland en zij vertelden mij dat mijn E-HDi (10 maart besteld) volgende week in Oosterhout aan zou moeten komen. Met een beetje geluk kan ik hem dan twee weken later ophalen bij de dealer.
DS3NvM schreef:Ik heb gisteren contact gehad met Citroën Nederland en zij vertelden mij dat mijn E-HDi (10 maart besteld) volgende week in Oosterhout aan zou moeten komen. Met een beetje geluk kan ik hem dan twee weken later ophalen bij de dealer.
Kan jij de sheet ook aanvullen??
M. Kops schreef:DS3NvM schreef:Ik heb gisteren contact gehad met Citroën Nederland en zij vertelden mij dat mijn E-HDi (10 maart besteld) volgende week in Oosterhout aan zou moeten komen. Met een beetje geluk kan ik hem dan twee weken later ophalen bij de dealer.
Kan jij de sheet ook aanvullen??
Sheet aangevuld.
Net bij de dealer geweest om mezelf weer even lekker te maken.
Er werden daar vandaag 2 ds3 e-hdi afgeleverd, beide zwart met wit dak.
1 met chrome spiegelkappen en de andere met zwarte spiegelkappen.
Beide met pack perfo, my way etc.
Afgeleverd door motorhuis Rotterdam
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
PSspike schreef:Kreeg gisteren belletje van de dealer! Auto is in NL (chassisnummer bekend) en komt deze week bij de dealer aan. Kenteken is gisteren meteen aangevraagd en afspraak gemaakt om hem 20 mei op te halen. 20 mei klinkt nog vrij lang, maar komt mede door de accessoires die achteraf geplaatst moeten worden (afneembare trekhaak, zwarte Bellone’s, chromen sierstrips, voetsteun + sport pedalen, USB box)
Worden die sport pedalen achteraf gemonteerd? Wist niet dat dit kon. In de accessoirefolder staat alleen de voetsteun (dus niet de pedalen, maar echt alleen die steun links) om te bestellen. Hoe heb je dit gedaan en wat kost dit?
En wat voor USB box heb je gekozen en werkt deze goed samen met de MyWay?
Ontopic: nog geen nieuws omtrent mijn DS3, heb er de afgelopen maand ook niet achteraan gezeten. Citroën NL zei toen dat de auto volgende week in NL zal zijn, dus ik ben benieuwd
Wij hebben ongeveer tegelijkertijd besteld Poekoek. Ik zit ook in spanning te wachten. Maar ik wil de dealer niet teveel lastig vallen, ik heb nl. niet het idee dat dat het proces vlotter laat verlopen… Wel zou levering in NL ook voor mij volgende week zijn…. Ik ga dus nog anderhalve week wachten, en als ik volgende week vrijdag niets gehoord heb ga ik informeren
Wij hebben de DS3 E-HDI rouge sanguine met zwart dak begin maart in bestelling gezet. Volgens de dealer zou de auto deze week op transport naar nederland gaan. Zaterdag kan ik bellen of de auto inderdaad bij de importeur is aangekomen en dat staat de aflevering aan ons op 26 mei. We zullen zien
De rouge sanguine DS3 E-hdi met noir dak,welke op 8 oktober is besteld !!!!! is richting de dealer. Van de dealer gaat de auto naar het autobedrijf, waar ik de Citroen besteld heb. Volgende week hoop ik EINDELIJK de auto in ontvangst te nemen. Een tegoedbon zoals anderen kregen, heb ik ook nooit gezien. Ook dat gaat zeker met de Franse slag…...