Mijn xantia 1.9td break de vorige week naar groningen gebracht waar de motor t.z.t. in een bx sport komt te zitten. Blij dat hij niet op de sloop is gekomen maar hergebruikt wordt. Hijn heeft ons niet in d esteek gelaten vanaf het moment van aankoop tot verkoop, 2,5 jaar lang.
1 dag na de aankoop gelijk 300 km gereden heen en een xtal dagen later terug…
Net een Citroen evasion 2.0i uit 1997 gehaald in Zandvoort.
lekker ruim en overzicht op de weg.
Hopenlijk blijft deze langer meegaan dan onze ex-xantia.
Zijn er nog meer Evasion rijders hier?
hallo,ben tweede eigenaar van een citroen Evasion 20i en woon in belgie.Ben tevreden met men wagen,heeft een redelijk verbruik vooral dat het hier gaat om een wagen van 1 ton.
veel ruimte,ikzelf heb men inrichting beperkt tot 5 plaatsen,hierdoo heb je een enorme koffer en toch genoeg plaats voor 5 personen…lange afstanden zijn geen probleem meer en niet vermoeiend,de automatische airco is een plezier en zeer efficient.
De mobiliteit van de voorste zetels(draaiend naar binnen)gekoppeld aan de middenste zetel die men kan omtoveren naar een tafektje is een pluspunt in geval men er regelmatig op uittrekt.
zijn vermogen van 130 pk is voldoende.
heb wel onkosten gehad die normaal waren(remmen-uitlaat) maar verder geen klachten.
zal men koppeling binnenkort moeten vervangen aan gezien deze lichtjes begint door te slippen.
dit zal me wel 800 euro kosten.
ziezo wens je veel geluk en rijplezier met je citroen
die optie met de stoel heb ik volgens mij niet in mijn evasion zitten… heb eigenlijk geen idee hoe id e stoel kan draaien heb wel gezocht.
weet jij trouwens hoe je het klokje los krijgt dat boven de achteruitrijspiegel hangt? die doet het niet bij mij.
Ik heb al een paar jaar een Evasion, althans mijn meisie rijdt erin. Een 2.0 i turbo CT VSX met airco en twee open daken. Pas de koppeling vervangen, maar nu grijpt ie wat laag aan. Ik zak de kabel eens vervangen wellicht helpt dat.