Is het dan al zeker dat je auto in nederland is? Als dat zo is dan neem ik aan die van ons ook ivm zelfde kleur! Hoop het voor je want ik had niet zolang kunnen wachten
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Poekoek schreef:Worden die sport pedalen achteraf gemonteerd? Wist niet dat dit kon. In de accessoirefolder staat alleen de voetsteun (dus niet de pedalen, maar echt alleen die steun links) om te bestellen. Hoe heb je dit gedaan en wat kost dit?
En wat voor USB box heb je gekozen en werkt deze goed samen met de MyWay?
Ik ben ook benieuwd. Ik vroeg mijn dealer (Citroën Amsterdam) toevallig vandaag of zij ook de aluminium sportpedalen los kunnen leveren en monteren (dit i.v.m. het wel of niet aanschaffen van de aluminium voetsteun links). Volgens het magazijn was dit helaas niet mogelijk.
Vindt het ook vreemd dat Citroën in de accessoireprijslijst vermeldt dat de USB Box niet mogelijk is i.c.m. MyWay, maar dat ze het blijkbaar toch kunnen monteren.
Poekoek;
Ik ben heel nieuwsgierig naar je volgende opmerking;
Vindt het ook vreemd dat Citroën in de accessoireprijslijst vermeldt dat de USB Box niet mogelijk is i.c.m. MyWay, maar dat ze het blijkbaar toch kunnen monteren.
Toen ik mijn DS3 bestelde bleek dat niet mogelijk, en nu lees ik van jou dat het wel kan. Wil je ons bijpraten ?
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
@Poekoek, Nitro+, jekaba, ja ik was/ben ook sceptisch over de USB box. De verkoper vertelde mij dat dit wel mogelijk was icm myway, meerprijs 203 euro(!). Toen ik afgelopen dinsdag werd gebeld heb ik het nog maar eens aangekaart, werkt dit wel? Ik kreeg een heel bevestigende ‘ja’ te horen, ze hadden het zo al op meerdere DS3’s geplaatst. Wel vertelde hij dat er geen mappenstructuur weergegeven wordt op de myway. Zal mijn bevindingen daarover posten zodra ik hem heb.
Over de aluminium voetsteun + sportpedalen: ik heb hem besteld met alléén een aluminium voetsteun. Tijdens bestellen was het bij mij namelijk ook niet mogelijk de sportpedalen erbij te bestellen. Ik ben dinsdag alleen ff tactisch bezig geweest . Sinds december worden namelijk een aantal sierlijsten standaard geleverd op de ehdi DS3, op de mistlampen voor, grille voor en bij de kentekenplaat achter. Bij mijn bestelling (23 december) heb ik voor alle chromen opties gekozen incl. deze 3. Voor deze 3 strips heb ik 259 euro betaald, terwijl dat nu standaard is.
Nu zei ik dat dat mij verder niks uitmaakt maar dat ik erg graag de aluminium sportpedalen erbij zou willen hebben. En hij heeft ze bij op de lijst gezet en mij verteld dat dat helemaal goed komt. Dus ook hier geldt: zodra ik hem heb laat ik het weten/zien.
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
April was ook een goede maand!
Kreeg net een belletje en ben gelijk even wezen kijken. Ja hoor, gearriveerd bij de dealer. Vrijdag de detiende(??!!) wordt íe afgeleverd.
Ik heb op mijn koopcontract (datum 11-03-2011) inderdaad ook de sierdelen mistlampen voor (74 euro) en sierlijst kentekenplaat (83 euro) er op staan. Toch wel 157 euro die ik niet op de eindfactuur verwacht te zien.
Ik laat wel de pedalen en voetsteun monteren. Samen voor 297 euro. Dit wordt door de dealer achteraf gedaan. Geen idee of dit exact dezelfde worden trouwens. De dealer zei wel dat er hele nieuwe pedalen gemonteerd worden en niet alleen andere voetsteuntjes. Ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben! Bedankt voor de tip van de chroomdelen in ieder geval!
Vreemd. Sierdelen mistlampen en kentekenplaat was toen al standaard….
Vandaag even bij de dealer langs geweest om toch maar de stoere Bellone velgen met witte naaf te bestellen. Gelijk gevraagd of het al bekent was wanneer mijn auto wordt afgeleverd. Hij was zeer positief en melde mij dat hij gepland stond voor week 21 en afleverweek 22. In het systeem kon hij zien dat mijn auto in productie was, daar het chassis nummer al doorgegeven was.
Hopelijk rij ik dan eind mei begin juni!!!!
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Freak schreef:Vreemd. Sierdelen mistlampen en kentekenplaat was toen al standaard….
Mijn dealer had mij in maart ook niet op de hoogte gesteld dat er drie chromen sierlijsten (grille, mistlampen en kentekenplaat) standaard op de e-HDi zitten, daar hij toendertijd nog geen e-HDi in levende lijve had gezien. Gelukkig kwam ik er via dit forum achter dat ze standaard waren en heb de dealer deze toen uit de offerte laten schrappen, scheelt immers weer weggegooid geld!
Blijf het wel raar vinden dat er bij het Cuir Claudia-pakket geen aluminium pedalen en voetsteun worden geleverd, terwijl het goedkopere Pack Perfo-pakket dit wel heeft.
Mijn dealer zei dat mijn ds3 in week 18 zou arriveren. Aangezien het nu al vrijdag is heb ik deze hoop laten varen. Hij wist mij te melden dat er nog geen chassisnummer bekend was van mijn auto ook.
Weet iemand wat dit precies betekent tov de status van mijn auto??
Gr, Michiel
Chasisnummer wordt bekend als de auto op het distributiecentrum in nl aankomt. Maar hier wil nog wel eens vertraging in zitten. Info gekregen van dealer en citroen zelf.
ok tnx Roel. Was ff bang dat het betekende dat hij nog niet eens gemaakt was.
we hopen op volgende week maar dan.
Veel succes. Uk ga nu naar de dealer. Eindelijk mijn ds3tje halen.
we wachten de fotoos af Roel, ben zo jaloers