5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

Van de voorpagina: CM 2011: ‘Citroën, Kunst & Design’ en een bijzondere gast.
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 07 mei 2011 10:11 PM
  [ # 61 ]

Ook lekker: het grote overdekte terras buiten en de mogelijkheid om even verderop in het park te gaan zitten. Dat laatste heb ik niet gedaan, dus ik weet niet hoe ver je dat park in kan. Maar alles oogt ruimtelijk, licht en fris.

Voor velen een stuk verder rijden dan Utrecht, maar dat is het naar mijn idee waard. En tegelijkertijd is het voor veel anderen weer dichterbij. Je kan niet iedereen blij maken.

De horeca is ook een niveautje hoger, maar ook wat duurder. Nou ja, dan maar wat minder meuk kopen. Very Happy

Profiel  

fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2259

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 07 mei 2011 10:18 PM
  [ # 62 ]

Ik vond het leuk om Opron daar te zien en het maakte, ondanks de inderdaad iets wringende opzet en het “aapjes-kijken” gehalte, een ontspannen indruk. Ze hadden een fantastische CX, SM en GS daar neergezet, alleen de DS had beter gekund. Ik vraag me wel af hoe Opron en de ontwerpers het zelf ervoeren.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 07 mei 2011 10:20 PM
  [ # 63 ]
fluidphreak schreef:

Ik vraag me wel af hoe Opron en de ontwerpers het zelf ervoeren.

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, maar ik reken erop dat we daar nog wel verslag van krijgen, hopelijk toch.

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9068

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 07 mei 2011 10:25 PM
  [ # 64 ]

Er was ook al een napraat en fototopic zag ik: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/211229/

Wordt toch ook wel anders over de nieuwe locatie gedacht. Ik ben heel benieuwd morgen!

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 07 mei 2011 10:51 PM
  [ # 65 ]

Ik ook! Zal er als ik rond 13.00 nog plek zijn? Dat zal toch wel..

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 07 mei 2011 11:06 PM
  [ # 66 ]

Plek zat daar Bart. Geen probleem.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 09 mei 2011 04:10 PM
  [ # 67 ]
fluidphreak schreef:

Zoals elders al gepost, de heer en mevrouw Opron hebben genoten. De studenten hebben zich uitgeput in dankbetuigingen. Ik trek daarom de conclusie dat ze het ook leuk hebben gevineen. De eerste dag was de uitwerking van het idee de canvasdoeken op basis van een al bestaand profiel bij te werken, niet naar de wens van Opron. Hij had daarom voor de volgende dag in petto, dat er van scratch af aan wat aan het doek moest worden toevertrouwd: “liberté, c’est ça ce qu’il faut !”. Wat betreft tekeningen op papier, zijn er prachtige dingen gemaakt. Ook leuk te melden is, dat de docent van zaterdag zelf een SM heeft en een groot bewonderaar van Opron is. Hij heeft een GS break, een Espace en een SM. Hij wordt ook lid van de club. En zo is het voor de SM-club een meer dan geslaagd weekend geweest. Iedereen heeft ervan genoten. Wat een leuke respons allemaal. Behalve Opron hadden we in de persoon van Peter van Kouteren met zijn losstaande Maserati-blok nog een enorme publiekstrekker.

Nou heb ik gezien, dat er op de valreep een foto is gemaakt van de heer en mevrouw Opron samen op een CX Prestige-bank in de Limousinelounche. Het zou leuk zijn als die hier ook verschijnt excaim  cheese

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 808

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 09 mei 2011 09:19 PM
  [ # 68 ]
jaco schreef:
fluidphreak schreef:

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, maar ik reken erop dat we daar nog wel verslag van krijgen, hopelijk toch.

Ik heb in het napraat topic een reactie geplaatst.

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook