7 van de 25
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

Van de voorpagina: Napraat & fototopic Citromobile 2011
OliZX
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 849

- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Gepost: 08 mei 2011 09:01 PM
  [ # 91 ]

Gelukkig was het vandaag wat koeler in de hal dan gisteren… Wink

Mijn foto’s van vandaag staan hier:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/CM2011/index5.html

Groet van
OliZX

[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 08 mei 2011 09:30 PM
  [ # 92 ]

Leuke set foto’s OliZX, mooie details!

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 08 mei 2011 09:37 PM
  [ # 93 ]

Gisteren postte ik nog heel enthousiast over de gedrevenheid van Raymond Hirs en hoe ik uitkeek naar het resultaat van zijn CX-kunstwerk. Maar nu het eindresultaat er is, moet ik zeggen dat hij er een knoeiboel van heeft gemaakt en dat de CX in mijn ogen alle waarde is verloren. Wat vreselijk jammer.

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 08 mei 2011 09:42 PM
  [ # 94 ]
Tjerk schreef:
JaapJ schreef:
erik wijngaarden schreef:

Ik zit op een mobieltje ff dit topic door Te nemen.
Kan iemand een foto posten van de cifo stand ?

Cifostand heb ik gister straal gemist op een of andere manier, waar stond die zo ongeveer ?

Meteen rechts als je de grote hal in kwam lopen, naast die rode Dyane Smile

Deze foto van OliZX is waarschijnlijk de beste foto die van de forumstand is gemaakt. Je ziet nog net de forumvlag en Lucas’ hortensia’s Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Super
Gepost: 08 mei 2011 09:44 PM
  [ # 95 ]
jaco schreef:

Gisteren postte ik nog heel enthousiast over de gedrevenheid van Raymond Hirs en hoe ik uitkeek naar het resultaat van zijn CX-kunstwerk. Maar nu het eindresultaat er is, moet ik zeggen dat hij er een knoeiboel van heeft gemaakt en dat de CX in mijn ogen alle waarde is verloren. Wat vreselijk jammer.

Het lijkt er niet op dat hij enorm veel inspiratie had…

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 08 mei 2011 09:44 PM
  [ # 96 ]

Dat is volgens mij niet de forumstand, Rens…

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 08 mei 2011 09:46 PM
  [ # 97 ]
jaco schreef:

Echt wel Mr. Green

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 08 mei 2011 09:47 PM
  [ # 98 ]
RensKorevaar schreef:
jaco schreef:

Het lijkt er niet op dat hij enorm veel inspiratie had…

Zacht uitgedrukt… maar los van dat heeft hij ook gewoon knoeierig gewerkt. Zorg dan op z’n minst dat het strak is.

Misschien gaan CX-en en verfkwasten of -rollers gewoon niet goed samen? Wink

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 08 mei 2011 09:47 PM
  [ # 99 ]

Ik heb er gezeten en gezweet…
edit: op de forumstand achter de Dyane…

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 08 mei 2011 09:48 PM
  [ # 100 ]
beerpeet schreef:
jaco schreef:

Echt wel Mr. Green

Bij welke stand heb ik dan snoepjes gepikt?

Edit: O wacht, nu zie ik het. Maar wat is er met die Dyane gebeurd dan?

Edit2: Oooooo wacht. Laat maar… Very Happy
4eyes

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 08 mei 2011 09:50 PM
  [ # 101 ]

Heb je snoepjes gepikt?  Shocked

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 08 mei 2011 09:52 PM
  [ # 102 ]

Ik vroeg nog aan jou: “Hé, zijn deze gratis?” en toen HAP.

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 08 mei 2011 09:52 PM
  [ # 103 ]
jaco schreef:

Maar wat is er met die Dyane gebeurd dan?

Dat is kunst, Jaco! Smile

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 08 mei 2011 10:15 PM
  [ # 104 ]

van de startpagina

CitroMobile 2011: van fauna naar flora

Wat is er te doen op CitroMobile 2011?  Een parkeerplaats met alle mogelijke Citroëns, een hal met clubstands en verkoopstands en daartussen duizenden Citroën-liefhebbers die kijken, fotograferen, kopen, crêpes eten en elkaar weerzien. Er is dus helemaal niets veranderd, of toch wel?

Het parkeerterrein in Haarlem is ruimer en groener dan het asfalt van Utrecht. Geen schaduwgevende bomen, maar wel heggen tussen de rijen auto’s die het de vele fotografen mogelijk maken om mooiere plaatjes te schieten. Dat de gevreesde modderplassen bij het zomerweer uitblijven is niet verwonderlijk, maar over stof hoeven we ook niet te klagen. Natuurlijk heeft de extra ruimte ook een nadeel: het is allemaal wat verder weg.

De binnenkomst in de expositiehal laat sterke indrukken achter: wat een licht, wat een ruimte, wat een klasse! Onder een glazen dak met zonnepanelen van 13.000 m2 bevindt zich een expositieruimte van 9.000 m2 netto. Dat biedt niet alleen ruimte aan stands voor clubs en handelaren, maar ook aan brede gangen, zodat je nog eens kan blijven staan om een praatje te maken zonder anderen te hinderen. Dankzij die extra ruimte lijkt het soms ook wel extra rustig.

In de designstudio is het zeker niet rustig. Die is ondergebracht in een houten “doos” welke bescherming biedt tegen direct zonlicht en bovendien een gevoel van beslotenheid geeft. Tussen Oprons belangrijkste creaties brengen getalendeerde designstudenten tekeningen tot stand die de ogen van de meester én van het publiek kunnen bekoren. Een geweldig initiatief dat een heel nieuwe impuls geeft aan CitroMobile!

Rusten, bijpraten en citrofiele plannen smeden kan in de Limousine Lounge van de CX Club. Heel toepasselijk bevindt deze lounge zich in de minder warme ingangshal. Hoe heerlijk die CX-banken toch zitten na het vermoeiende slenteren over de beurs en wat een service om er ook nog eens verkoelende drankjes geserveerd te krijgen! Ook dat is een initatief dat navolging verdient.

Naast de expositieruimte is nog een glazen dak van 13.000 m2. In de daaronder gelegen buitenruimte is net voldoende schaduw en een net merkbaar zomerbriesje om het verblijf op het terras aangenaam te maken. Heeft een Bavaria ooit lekkerder gesmaakt dan hier? Ernaast staan nu de auto’s van de exposanten, maar de buitenruimte biedt kansen om CitroMobile in de toekomst nog aantrekkelijker te maken. Hier zouden thematentoonstellingen groots opgezet kunnen worden. Hier zou een overzichtstentoonstelling van alle Citroën-modellen kunnen worden gehouden. Hier zou ook een club één model in de schijnwerpers kunnen zetten en het in al zijn variaties kunnen tonen.

Van Utrecht naar Vijfhuizen, van een veemarkt naar een bloemenhal: onze chevrons glanzen tussen de flora minstens even sterk als tussen de fauna! Nog slechts 363 nachtjes slapen…

Profiel  

Tjerk
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3762

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 08 mei 2011 10:20 PM
  [ # 105 ]

Mooi geschreven Rens! Smile

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  

7 van de 25
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook