Totaal aantal Berichten: 27924
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Goed je kan het niet letterlijk lezen, maar je zit hier dan ook geen technische documentatie te lezen.
Ik kan er in elk geval duidelijk uit opmaken dat hij het naar zijn zin heeft gehad en Citroën een mooi en boeiend merk vind
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Om dat te begrijpen heb je dan ook slechts een paar steekwoorden nodig. Die andere 90% van de woorden is onbegrijpelijk. Maar goed, voor we te hard van stapel lopen:
Oh ja, spatie in url en cifo gaat niet goed, moment.
Totaal aantal Berichten: 448
- BX 15 RE
- 2CV 6 Club
- Xsara Picasso 1.8 16v Plaisir
- C1 Selection 5drs
CVosje1994 schreef:Net tussen Sjon foto’s gevonden
Onze c4 grand picasso in het hoekje.
Hahah! Zo, jij hebt wel goed zitten zoeken ja! Leuk dat ik jullie C4 GP toch nog op de foto heb gezet
Joie de Vivre ..avec Citroën!
MWH.C schreef:@boeman: Zouden de gemaakte schetsen eigenlijk nog ergens verschijnen, of moeten we het doen met foto’s van bezoekers waarop af en toe wat te zien is? Ik ben wel heel benieuwd naar de door jou genoemde modellen…
Het idee was oorspronkelijk dat de canvasdoeken wel het meest gewild zouden worden. Dat lijkt anders te lopen. Er zitten namelijk waanzinnige dingen tussen de tekeningen op papier. Het is van meet af aan de bedoeling geweest iets van de kosten terug te verdienen. Nu zien wat er gaat gebeuren.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
1e post op dit forum.
Na het citromobile van gister heb ik me hier aangemeld.
Foto’s v.d. 2e dag vind u hier:
Foto’s 08-05-2011
(IMG tags werken niet klopt dat?)
dn ʇǝb ʇ,uɐɔ ı puɐ uǝ11ɐɟ ǝʌɐɥ ı...d1ǝɥ
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Jaap!!!!!
Arjan Verkade schreef:... en Citroën een mooi en boeiend merk vind
Dat had ik in zijn fotoalbum al gezien dat hij bij zich had. Hij restaureert en onderhoud Troenen. En hij heeft een enorme vooraad onderdelen.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Spitfire schreef:1e post op dit forum.
Na het citromobile van gister heb ik me hier aangemeld.
Foto’s v.d. 2e dag vind u hier:
Foto’s 08-05-2011(IMG tags werken niet klopt dat?)
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Ik ben zaterdag geweest. Ten opzichte van Utrecht zijn er dan misschien hier wat plussen en daar wat minnen maar overall ging ik aan het eind van de dag, net als het gros van de voorgaande edities die ik sinds 1997 bezocht, gewoon dik tevreden naar huis. Heb nog wat ontbrekende zaken op de kop getikt en uiteindelijk dik 6 uur rondgestruind (nieuw PR). Ook de CX heeft zich weer prima gedragen, dus al met al een
Plaatjes: http://www.mijnalbum.nl/Album=7NF3OUSM
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Zo, vrijdag een groot deel van de middag geweest om de stand van het magazijn van de CX club op te bouwen. Zaterdag om 6 uur gewekt door de wekker (vertrok vanuit Enschede) en was rond 9 uur in Vijfhuizen alwaar een leeg parkeerterrein op mij stond te wachten… Zaterdagavond overnacht in A’dam en dat was prettig, daar ik zondag dus pas om half 8 op hoefde te staan
Ik heb 2 drukke, vermoeiende, maar fijne dagen achter de rug! Veel clubleden kunnen spreken, veel buitenlandse CX liefhebbers gesproken, 2x zelf een rondje gevlogen in de grote hal en daar ook nog veel leuke dingen gespot! Helaas weinig tijd gehad om foto’s te maken. Ik heb alleen het wegvliegen van de beschilderde CX break vastgelegd:
Zie je wel dat een CX zweeft!!
Over de locatie niets dan lof! Tuurlijk is het Utrecht niet, maar dat kan ook niet, het ligt in Vijfhuizen!! Jammer van het (erg) warme weer, maar goed, dat was niet besteld, dus zat ook niet in de planning en het heeft voor mij in ieder geval het algehele plezier niet mogen vergallen! Ik heb nu al weer zin in volgend jaar!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Voor wie er geen genoeg van krijgt om auto’s te kijken: http://www.flickr.com/photos/hogervp/sets/72157626675745416/show/
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mooie foto’s, Patrick!
En nee, ik kan er eigenlijk nog steeds geen genoeg van krijgen…
Iedereen fotografeert andere auto’s en ik zie bij iedereen auto’s die ik totaal heb gemist.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Toen ik de auto geparkeerd had stapte ik rustig uit en ging even mijn spulletjes pakken. Op dat moment kwam er een meneer aan die de Visa filmde en daarna op mij en mijn vriendin de camera richtte en zei: ‘‘En dat zijn de eigenaren’’ en toen stopte hij met filmen.
Heeft iemand, enig idee wie dat geweest zou kunnen zijn?
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
En niemand heeft Xsaartje op de gevoelige plaat vast gelegd!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
En dat terwijl er echt heel weinig Xsaartjes waren..