Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zaterdag nog contact gehad met de dealer. Hij kon toen niet in een systeem waar hij normaal chassisnummer etc. kan zien. Vandaag dus even contact opgenomen met Citroën NL en die wisten mij te melden dat hij als een transportbon achter z’n naam had en dus vandaag of morgen bij de dealer staat Ben erg benieuwd!
Oei oei allemaal mensen die begin maart besteld hebben, net als ik
Ik heb er zojuist een mailtje uitgedaan naar de dealer. Even afwachten of ik reactie krijg en anders ga ik wel ff bellen
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Hé, jullie gaan toch wel de 100 pagina’s halen..?
Reactie op mijn mail gehad van mijn verkoper. Gisteravond laat, hij was op vakantie, maar adviseerde de dealer te bellen…
Eén van zijn collega’s aan de lijn gehad, auto is gisteren binnengekomen, volgende week op kenteken, 20 mei aflevering
Gisteren ook bericht ontvangen, vrijdag is mijn DS3 bij de dealer gearriveerd. Besteld begin februari. Vanaf volgende week donderdag kan ik volledig zelf ondervinden of de verwachting die is ontstaan door het volgen van dit forum klopt.
@ JaapJ: Aangezien ik vrij vroeg de auto besteld heb en pas op pagina 69-70 de auto pas krijg dan halen we de 100 pagina’s met gemak, wanneer iedereen ruim 7 maanden moet wachten. Maar gelukkig voor anderen is de levertijd nu een stuk korter. Als alle nieuwe kopers van deze populaire DS3 2 tot 5 berichten insturen, halen “we” ook de 100 pagina’s…........
Wat mij betreft: besteld 8 oktober 2010, ophalen 12 mei 2011 (als het meezit )
Vrijdag 20 mei auto ophalen.
Het was nogal druk bij de dealer…
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Net een update gehad van de dealer: mijn auto wordt volgende week in NL verwacht, daarna nog 2 weken voordat hij kan worden geleverd. Zoals het er nu naar uitziet dus eind mei rijden
die levertijden verschillen nog wel zo te zien :S
Ik heb hem vorig weekend besteld. In juni zou die in productie gaan, dus in juli zou ik hem moeten hebben.
Joehoe, net een mailtje gehad dat mijn DS3 binnenkort geleverd zal worden. 4 april besteld, ik ga er dan vanuit dat de leverdatum (door de dealer gezet op 20 mei as.) wel gehaald zal worden!!
Zo, dat is snel. Ik heb die van mij een week later besteld…spannend!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Iwanb schreef:Zo, dat is snel. Ik heb die van mij een week later besteld…spannend!
Hoi Iwanb,
Kan jij de sheet aanvullen?
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
@ M.Kops: je kan het elf ook doen,gewoon het vak aanklikken wat je wil invullen en zo verder. kind kan de was doen!!
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
ray78 schreef:@ M.Kops: je kan het elf ook doen,gewoon het vak aanklikken wat je wil invullen en zo verder. kind kan de was doen!!
Dat weet ik. Maar dit was bedoeld voor Iwanb. Hij staat nog niet op de sheet. Dus misschien weet hij niet van het bestaan van deze sheet.
Sorry als mijn vorige bericht onduidelijk was.
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
het is al goed!
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange