M. Kops schreef:Iwanb schreef:Zo, dat is snel. Ik heb die van mij een week later besteld…spannend!
Hoi Iwanb,
Kan jij de sheet aanvullen?
Ik heb de spreadsheet ingevuld. Het lijkt wel alsof de levertijden wat korter worden of vergis ik me? Tot die tijd nog maar even lekker rondbrullen in mijn Ford Focus ST 2.5 Turbo
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Dat is een bijzondere overgang. Van slurpende, snelle vijfpitter naar budgetdiesel…
Klopt, maar de Focus ST zet ik netjes in een garage…voor de weekenden, circuitdagen, etc. Het is wel een gruwelijke slurper, maar het rijdt ècht heel bruut! Maar ik kijk zakelijk gezien erg uit naar mijn DS3. De verwachte levertijd was 4 maanden. Lijkt mij wat lang gezien de recente ontwikkelingen, dus hoop hem sneller te rijden.
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Afspraak staat nu voor 18 mei om hem op te halen
ze gaan kijken of het op maandag kan. Dit aangezien ik dan verjaar
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
De mijne komt morgen aan in Delft, en wordt als het goed is volgende week uiterlijk 20 mei geleverd.
Joepie, Joepie!!!
Zojuist contact gehad met de dealer! Mijn auto is ook binnen en wordt Donderdag 19-05 afgeleverd! \o/
Ik denk dat we elkaar volgende week wel een keer tegen moeten komen!!!
Mijne staat sinds gisteren/eergisteren in Delft.
De werkplaats zat gisteren al vol t/m volgende week woensdag, dus heb ik gekozen voor vrijdagmorgen..
Kwam ook het beste uit in m’n agenda.
Ze hadden het druk.
Op de mijne dienen m’n velgen, trekhaak en pookknop nog gemonteerd te worden.
Mschien zie ik jullie(auto) vrijdag nog wel staan.. of niet
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Yes morgen (nog 1 slapen) onze auto ophalen op vrijdag de 13 tiende om 13 min over 13.00 uur hihi wat nou bij geloof kan toch ook een geluksgetal zijn omdat hij op deze datum geleverd gaat worden.
Oooja nog ff vergeten mijn velgen waren er nog niet ...............maar toch een geluksdag voor ons
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Die van mij is ook bij de dealer binnen, slechts 2 maand heeft dat geduurd dus Helaas moeten er nog wel wat onderdelen binnen komen (velgen, carbon dashboard etc.) dus een afleverdatum heb ik nu nog niet. Komt vast goed, heb er al helemaal zin in!
Vanmiddag een mailtje gestuurd aan de dealer met de vraag of een indicatie mogelijk is in verband met vakantie. Hij mailde terug dat de importeur een leverdatum over ca. 3 weken aangeeft. De dealer kan het bijna niet geloven!
Ik ook niet. Ik ben erg benieuwd….
Week 19 en 20 zijn zo te zien op de sheet de super aflever weken
Woohoo, mijn auto is ook in NL. Net met de dealer gesproken, op 26 mei kan ik ‘m op komen halen
De mijne is ook bij de dealer, woensdag kan ik hem ophalen!