Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
deze SM is in perfecte staat geheel orgineel met NL kenteken
Dat is al raar met een USA front
En dan zegt de RDW:
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 74-YB-78.
Dus dat is idd raar
Het VWE kent haar gewoon hoor…
Maar:
Datum eerste toelating 28-02-1973(38,2 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland Niet geregistreerd
Status kenteken Geldig
Ofwel: wel geïmporteerd, maar nog niet op naam (en dus werkelijk op kenteken) gesteld.
En APK tot 21-12-12
Ook Usa uitvoering… met 3.0L en automaat
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ziet er niet uit, vreselijke uitlaten en die blaasjes op het achterscherm voorspeld ook niet veel goeds.
Zijn wel DE Sm sport uitlaten
http://www.nouvalari.com/exhausts_catalogue.php?page=2
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
zouden ze dat echt niet trekken
Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook geen porem…...die dubbele pijp.
Ze zeggen dat over smaak niet valt te twisten…..ben benieuwd, kan volgens mij heeeeeeeeeeel goed.
GJ
Al het goede duurt (heel) lang…..
En dan met een set Delta Mics velgen. Helemaal af Ooit….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
O.K., het is mijn smaak in elk geval niet. Hoort niet bij zo’n auto.
Zo denk ik d’r ook over.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Echt wel. Origineel geleverd accessoire. Gewoon via de dealer. Klinkt prachtig en oogt 100x beter dan die nichterige pijpjes van 4 cm diameter.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Weet iemand de prijs al?
De hele set; “We can supply you with a superb sports version for £800 including delivery to you in the Netherlands.”
Alleen de eindpijpen; “We can supply the sports rears for £295 + vat.”
Ik denk er over alleen de dwarsdemper en de eindpijpen af te nemen en de rest gewoon staal te houden.
Misschien krijgen we er nog wat vanaf als we met een groepje een stuk of wat afnemen.
Citroën SM
French show, Italian go…
Dat zal allicht schelen in de transport kosten.
http://www.nouvalari.com/exhausts_catalogue.php?page=1
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in de orginele rvs einddempers…
weet iemand wat die kosten?
Mochten er idd meer mensen zijn die bij deze firma gaan bestellen, kunnen we wel met z’n alle iets regelen.
Misschien wat winst in de verzendkosten, maar bij grotere afname ook wat extra korting bedingen..???
gr Mark
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Cool. Ansa’s. Eindelijk.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!