Beste forumleden,
Op de terugweg van een nieuwe APK keuring is mijn schitterende Visa 1.1 1988 rechtsachter aangereden. Rechterachterscherm, achterlicht en bumper zijn beschadigd. Een expert zal de schade gaan taxeren. Ik ben bang dat deze man de dagwaarde op nihil zal beoordelen. Terwijl deze Visa helemaal origineel en zonder roest is. Zelf schat ik de waarde op minimaal 1500 euro.
Welke adviezen kunnen jullie mij geven. Hoe om te gaan met aanschaf nieuwe/gebruikte onderdelen.Waar zijn deze te koop, in regio Noord-Limburg. Hoe kan zo’n achterscherm gerepareerd worden (rechttrekken of een ander scherm laten inlassen) Enige kosten indicaties?
Graag jullie reacties!
Mvg.
Han Geuskens
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Han, zit er bij het tankdeksel nu ook een hobbel?
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Ha Maurice,
Ja, bij de tankdeksel is inderdaad ook een licht deuk. Ook de rubberslang naar de tank staat licht op spanning, is een beetje gedraaid lijkt het wel.
Vanmorgen nog bij een schadeherstelbedrijf geweest, maar die kunnen geen uitspraak doen. Een expert zal het moeten zeggen. Ook van Gompel en Bart Ebben nog een email gestuurd, voor evt. onderdelen em inschatting van de schade?
Maar de Visa blijft heerlijk rijden!! Toch zonde van deze voiture.
M.v.g.
Han
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Het is zonde, maar niet opgeven, dan moet het maar wat langer duren voor het weer gerepareerd is.
Om dit “beetje” schade zou ik de visa niet wegdoen…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist