Ik kreeg vandaag ook een leuk telefoontje. 23 mei kan ik de DS3 afhalen
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
na wat geschuif is het bij mij toch nog de 18e… kon ineens toch niet weg overdag… nu verschoven naar 1700
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
Wat staan er weinig DS3 1.6 THP modellen in het spreadsheet. Ben een van de weinigen…
Ruud de Bruin schreef:Wat staan er weinig DS3 1.6 THP modellen in het spreadsheet. Ben een van de weinigen…
Hoi Ruud,
Dit is ook een topic speciaal voor ds3 E_HDI
? staat nergens hoor
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
De problemen met de levertijden waren met de e-HDi, toen daar veel over geklaagd werd is dit topic gemaakt. De e-HDi is dus wel de aanleiding geweest voor dit topic, maar het is gewoon een algemeen DS3-levertijdentopic.
Eindelijk….. na ruim 6 maanden wachten heb ook ik vandaag mijn nieuwe DS3 op mogen halen bij de dealer.
(Besteld 20 oktober 2010) En hij is super mooi, gris thorium met bleu belle elle dak, spiegelkappen, pookknop en interieur. En chromen zijstootstrips erop. En dan ook nog zwarte Ahera velgen…. Ja de spaarpot is leeg…. maar ik kan touren!!
Ik heb hem ik heb hem.
Gelijk ff 200 kilometer gereden en wat rijd hij super lekker, vervolg verslag volgt snel.
Ga weer ff het boekje doorspitten pufffff
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Die van mij staat bij de dealer, zie mijn topic voor bewijsmateriaal!
Die van mij laat toch nog even op zich wachten. Het mailtje van de dealer met “wordt binnenkort afgeleverd” moet eigenlijk zijn: “auto is gemaakt en zal binnenkort op transport naar NL gaan”..... Kan dus nog 2 of 3 weken duren….
Yes, heb hem vanmiddag in ontvangst mogen nemen. Eindelijk na 5 maanden. Hij is prachtig en rijdt heerlijk.
Eindelijk kan ik dit topic achter mij laten.
Om dat wij zo lang hebben moeten wachten rekent de dealer ook nog eens de prijsverhoging niet door.
En als klap op de vuurpijl heeft de dealer per ongeluk Pack Perfo mee besteld. Hadden wij niet opgegeven, dus nu ook nog gratis alu pedalen en sportstoelen.
Eindelijk heb ik mijn DS3 gezien en wel in de kleur wit met zwart dak ,nog wat aanpassingen hier en daar,maar dat mag de pret niet drukken. Nog een week of twee en dan kan ik al die positieve ervaringen eindelijk zelf gaan ervaren.
marcovanloon schreef:Yes, heb hem vanmiddag in ontvangst mogen nemen. Eindelijk na 5 maanden. Hij is prachtig en rijdt heerlijk.
Eindelijk kan ik dit topic achter mij laten.
Om dat wij zo lang hebben moeten wachten rekent de dealer ook nog eens de prijsverhoging niet door.
En als klap op de vuurpijl heeft de dealer per ongeluk Pack Perfo mee besteld. Hadden wij niet opgegeven, dus nu ook nog gratis alu pedalen en sportstoelen.
Dat is nog eens een leuk “perongeluk” gebaar! Veel plezier ermee. Ik moet nog tot Donderdag wachten maar ga morgen alvast een kijkje nemen in Almere:D..
M. Kops schreef:Ruud de Bruin schreef:Wat staan er weinig DS3 1.6 THP modellen in het spreadsheet. Ben een van de weinigen…
Hoi Ruud,
Dit is ook een topic speciaal voor ds3 E_HDI
Ehh, vreemd dan dat je in het spreadsheet ook de DS3 1.6 THP kan selecteren bij invoer…
Hoi Ruud,
Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd, maar ik bedoelde eigenlijk dat er een hele lange levertijd was voor de E-HDI versie die middels deze sheet zichtbaar werd gemaakt. Maar je kan natuurlijk ook de andere versies vermelden. Zoals je op de sheet kan zien staan er ook C3’s vermeld.
Sorry als ik het verkeerd op de topic heb vermeld.