1 van de 2
 1 2 Volgende > 

Interieur Break
marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 19 november 2005 11:42 AM

Wie weet of het interieur van een break en een berline onderling uitwisselbaar zijn? En dan met name de achterbank…..en welk interieur zit in een 1.9 TZI? Het gaat mij om het velourse type.

Als ik me niet vergis zijn de achterdeuren van een break en berline ook hetzelfde i.v.m. de bekleding?

Zag een advertentie staan van een break bij mij hier in de buurt voor een paar centen. Zou stil staan met een kabelbreuk…..misschien wel interessant, omdat ik nou steeds de hond op een deken op de achterbank heb zitten. Lief beest maar ik wordt gek van die haren….. Mr. Green

Mocht de auto nog te repareren zijn misschien een optie voor mezelf en gaat het interieur van de mijne de BX van mijn broer in.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 19 november 2005 02:33 PM
  [ # 1 ]

je kan het interieur onderling compleet uitwisselen, op enkele zijpanelen na.
denk aan de kofferbak en de C stijlen, verder kan de bank en de deurpanelen en zelfs de vloerbedekking overgezet worden.

je kunt de oude stijlen dus laten zitten, en dan gewoon in kleur spuiten met eronder kunstofprimer.

groetjes van wupke:die nog een GTI zwart interieur heeft liggen. Wink

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 19 november 2005 04:21 PM
  [ # 2 ]

Re: Interieur Break

marx-7 schreef:

Wie weet of het interieur van een break en een berline onderling uitwisselbaar zijn? En dan met name de achterbank…..en welk interieur zit in een 1.9 TZI? Het gaat mij om het velourse type.

Als ik me niet vergis zijn de achterdeuren van een break en berline ook hetzelfde i.v.m. de bekleding?

Zag een advertentie staan van een break bij mij hier in de buurt voor een paar centen. Zou stil staan met een kabelbreuk…..misschien wel interessant, omdat ik nou steeds de hond op een deken op de achterbank heb zitten. Lief beest maar ik wordt gek van die haren….. Mr. Green

Mocht de auto nog te repareren zijn misschien een optie voor mezelf en gaat het interieur van de mijne de BX van mijn broer in.

Inderdaad, je wordt gek van die haren van jouw hond Razz

Maar een achterbankje gaat zo over. Dat scheelt weer.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 19 november 2005 07:07 PM
  [ # 3 ]

Ben je er nog wat tegen gekomen??? Tsja voor dat geld had ik geen zin meer om hem helemaal schoon te maken Mr. Green

Maar dat past dus allemaal…..ok. Heb die mensen vandaag gebeld, de break was er nog en ik ga deze week eens kijken. Ben benieuwd wat die kabelbreuk is dan..

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

BANZER
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 377

- XM V6 Exclusive
Gepost: 19 november 2005 11:25 PM
  [ # 4 ]

Ik heb in m’n break een 16v interieur…
Heb geen pix van the inside…

XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.

Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 november 2005 11:45 PM
  [ # 5 ]
BANZER schreef:

Ik heb in m’n break een 16v interieur…
Heb geen pix van the inside…

Ik heb een break met 4 interieurs erin, en een met een chic interieur

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 19 november 2005 11:57 PM
  [ # 6 ]

marx-7 schreef:

Als ik mij niet vergis (dus houd me ten goede) zit er wel een verschil tussen de achterbank-Rugleuning van een Berline of Break…..vooral voor de hoedenplank maakt dat wat uit.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten

Gepost: 20 november 2005 12:28 AM
  [ # 7 ]

Bram schreef:
marx-7 schreef:

Als ik mij niet vergis (dus houd me ten goede) zit er wel een verschil tussen de achterbank-Rugleuning van een Berline of Break…..vooral voor de hoedenplank maakt dat wat uit.

Dat kun je overschroeven.

De late types, en de types met deelbare bank hadden die lelijke haakjes in de zijschotten, die altijd afbreken. Die breken bij de break ook altijd af, dus…......

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 20 november 2005 12:57 AM
  [ # 8 ]

stoterstangen90 schreef:
Bram schreef:
marx-7 schreef:

Dat kun je overschroeven.

De late types, en de types met deelbare bank hadden die lelijke haakjes in de zijschotten, die altijd afbreken. Die breken bij de break ook altijd af, dus…......

Voor de preciezen: op de rugleuning van de break zitten strips, zoals ze ook op de achterbakmat van de break zitten.

Als je van ondeelbare naar deelbare achterbank gaat, let dan ook op de geleidestrips die op de bodem onder de achterbankzitting zitten, anders komt de zitting scheef te liggen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Pasqual
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 251

- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
Gepost: 20 november 2005 01:07 AM
  [ # 9 ]

Mark, eerst maar eens kijken of die kabelbreuk niet terminaal of te omslachtig is. Ben wel benieuwd Razz . Ik heb de veerbollen al onder de xant geschroefd. Hij is van een opel kadett weer in een echte citroen getransformeert. 30 min. werk. Die bollen waren dus echt helemaal op.
Maar nu valt me op dat de voorkant toch ook niet meer zo best veert.
Wel nog goed, maar kan beter. De interval van de drukregelaar zit nu op ong. 35 a 40 seconden en blijft niet meer “hangen”, behalve als je aan het stuur draait, maar ik ben hier toch wel erg blij mee. Je merkt vanaf de eerste meter al verschil. Eigenlijk blijven we allemaal veel te lang doorrijden met slechte bollen. Het is een reparatie van niks en je kan er weer een paar jaar tegenaan, voor vrij weinig geld.
Groeten Pasqual.

Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 20 november 2005 01:04 PM
  [ # 10 ]
Pasqual schreef:

Mark, eerst maar eens kijken of die kabelbreuk niet terminaal of te omslachtig is. Ben wel benieuwd Razz . Ik heb de veerbollen al onder de xant geschroefd. Hij is van een opel kadett weer in een echte citroen getransformeert. 30 min. werk. Die bollen waren dus echt helemaal op.
Maar nu valt me op dat de voorkant toch ook niet meer zo best veert.
Wel nog goed, maar kan beter. De interval van de drukregelaar zit nu op ong. 35 a 40 seconden en blijft niet meer “hangen”, behalve als je aan het stuur draait, maar ik ben hier toch wel erg blij mee. Je merkt vanaf de eerste meter al verschil. Eigenlijk blijven we allemaal veel te lang doorrijden met slechte bollen. Het is een reparatie van niks en je kan er weer een paar jaar tegenaan, voor vrij weinig geld.
Groeten Pasqual.

Hey broer, fijn om te horen, zorgen gemaakt om niks gelukkig want we dachten eerst dat de drukregelaar op overlijden stond.

Maar wat stoort me aan dit verhaal?? Dat me bloedeigen broer na 36 jaar lief en leed gedeeld te hebben mijn naam nog steeds verkeerd schrijft Evil or Very Mad  het is MarCCCCCC :shoot

Maar deze week ga ik eens kijken naar de break. Staat er al een tijdje dus mischien staan ze open voor een bod.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Pasqual
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 november 2005 12:31 AM
  [ # 11 ]

sorry Mark Twisted Evil

Hoe kan ik 36 jaar lief en leed met jouw gedeeld hebben als ik 34 jaar oud ben Confused: , of zijn we stiekem toch een tweeling en hebben ze ons dat nooit verteld?

Marc, groetjes.

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 21 november 2005 12:38 AM
  [ # 12 ]

Hahaha, om het nog complexer te maken, ik ben MarKKKKKKKKKK Wink

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 21 november 2005 05:40 PM
  [ # 13 ]
Pasqual schreef:

sorry Mark Twisted Evil

Hoe kan ik 36 jaar lief en leed met jouw gedeeld hebben als ik 34 jaar oud ben Confused: , of zijn we stiekem toch een tweeling en hebben ze ons dat nooit verteld?

Marc, groetjes.

Jij was toch “gevonden” en ik ge-adopteerd? of andersom Mr. Green

Maar we gaan Surprisedfftopic

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Pasqual
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 22 november 2005 12:16 AM
  [ # 14 ]

Mooi filmpje bai ze wee van die rx-7, ‘t is natuurlijk geen bx, maar toch….
Maar we hadden het toch over het interrieur van die break en zo Confused:
Ben je ondertussen al gaan kijken? Ik hoor het nog wel.
Zet je de Progress dan weer te koop? Kun je makkelijk 130,- euri voor vragen, heb je gelijk 5,- euro winst Shocked

Groeten van je te vondeling gelegde broer.

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 22 november 2005 06:11 PM
  [ # 15 ]

Yep inderdaad gaan kijken vandaag. Zag er in ‘t geheel niet slecht uit, alles electrisch, abs, het goeie interieur erin, GTI dash zag ik (met de metertjes in plaats van waarschuwingslampjes) mooie kleur rose Shocked  m.a.w. dat wordt cleaneren Crying or Very sad  en niet in de minste plaats lichtmetalen wieletjes met goede banden.

Maar wat is nu het probleem….ik opende de motorkap en zag al gelijk dat er een steenmarter aan het werk was geweest. De bekleding van de kap vertoonde gaten maar dat was niet het enige, hij schijnt zich ook ergens aan de kabels begeven te hebben maar ik kon dus niet zien waar en wat. De bx startte dus ook niet, lag op zijn buik en heb dus ook niet de hydrauliek kunnen testen. De bx is wel 1 jaar gekeurd net een beurt gehad wat duidelijk te zien was aan nieuwe bougiekabels e.d. en staat nu 1,5 maand stil.

Het hoeft niet veel te zijn maar kan ook een kostbaar grapje worden. Ik weet het nog niet…...Moesten maar eens samen gaan kijken….

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook