ik hoop zelf niet zo lang te wachten dealer gaat uit van levering tussen half juni en half juli.
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Gisteren de DS3 gehaald, en in een woord super! De dealer verontschuldigde zich nog over de gebrekkige communicatie maar dat kan mij niet meer boeien! Ik rij!
Wat ik hoorde is dat de dealer €300 kreeg als ze de eHDI binnen 8 dagen afleveren…...
Dus vandaar de snelheid slimme jongens die…...
De dealer bevestigt zojuist dat de mijne in week 21 of 22 wordt geleverd! Dat is snel…
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Hallo,
Sorry i wrote in English… I order my DS3 E-hdi 90 30/4… today i had contact with dealer and my car will be in Holland about 14/6… I think this is fast… For example my friend was waiting for VW Polo 32 weeks
Greetings
Damian
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welcome and thanks for the info Damian!
Quite some people here were already starting to believe in a big conspiracy against DS3-customers and that at all other car makers these things never happen.
DamianDS3 schreef:
For example my friend was waiting for VW Polo 32 weeks
Tja…op een VW Polo kun je wat mij betreft niet lang genoeg wachten
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Dat men uberhaupt op een vw polo wil wachten…......
Moet er regelmatig op wachten.. als er eentje voor me zit…
Gelukkig is het een wagen en geen auto. Anders zou ie een concurrent van de DS kunnen zijn.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Vanmorgen telefoontje gehad van mijn dealer. Hij is vrijdag al aangekomen. (Hij had me al eerder proberen te bellen, maar geen voicemail ingesproken.) Het is alleen wel erg druk bij hem met nieuwe afleveringen, hij beloofde dat ik deze maand nog kan rijden. (Dat is dus 2 weken).
Niets meer gehoord van mijn dealer. Vraag mij af of ik mijn ds3 nog wel geleved krijg op 20-05-2011.
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Heeft de verkoper een afspraak met je gemaakt voor aflevering? En is het kenteken al aangevraagd? Twee weken heeft de verkoper dit met mij afgestemd (ook voor 20 mei) en heeft hij direct kenteken aangevraagd. Sindsdien heb ik ook niks meer gehoord…maar hij vertelde, geen tegenbericht == ophalen de 20e.
PSspike,
Ze hadden mij vorige week verteld dat de auto in delft gearriveerd was en dat die dan wel uiterlijk 20-05-2011 afgeleverd zou worden. Nu hoorde ik weer dat het erg druk is met afleveringen van de DS3.
Ik ga er maar vanuit dat het toch een week later wordt Ook dan mag ik nog niet klagen hoor. Als ik op de sheet kijk zijn er mensen die in sept/okt 2010 hebben besteld en die hebben hun auto ook nog niet.
Ik hoop alleen dat dat voor mij niet zo lang gaat duren. Maar ik denk zelf uiterlijk volgende week, daar hij week 19 al in delft stond.
Ik moet nog even geduld hebben, maar dat is lastig!!!
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
I know…
Ik belde met Delft, op dinsdag.. omdat ik bijna zeker wist dat de auto er maandag geleverd zou zijn.
Dinsdag was 11 mei. De auto zou een week eerder geleverd moeten worden… vandaar.
Gelijk toen ik de verkoper aan de lijn had en hij aangaf dat de auto er was een datum geprikt.
De werkplaats was toen al tot en met 18 mei volgepland. Dus koos ik voor vrijdag de 20ste.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it