Totaal aantal Berichten: 1595
Geregistreerd: 27-06-2010
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Vanmiddag in Vijfhuizen op het Floriade-terrein:
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Dat is een leuk opwarmertje voor morgen.
—-
Deze DS 23 cabriolet uit 1973 zag ik vanavond in Hoofddorp, nadat ze de LPG-tank had gevuld.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Leuke replica!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Waar zie je dat precies aan?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dat het een 23 is en aan de sierlijst onder de deur?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nope. Sierlijst is originele optie. 23 is ook af-chapron als cabrio geleverd.
Er mist een 2e kriksteun op de balk… dus: nepper. Daarbij: ik ken de wagen zeg maar soort van
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ok, weer wat geleerd.
Ondanks dat vind ik het toch een fraaie verschijning.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
23 af-Chapron geleverd? Hoeveel? Ik weet er één!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
In ieder geval meer. Ik ken er al zeker 3.
Let wel: dit zijn dus géén usines! Het was gewoon mogelijk een nieuwe 23 cabrio te bestellen. Chapron kocht dan een berline..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Maar zo,n “gekochte” en door Chapron omgebouwse berline heeft dan toch ook maar een kriksteun? Of mis ik iets in de logica van de kriksteuntjes.
XBXG schreef:Dat is een leuk opwarmertje voor morgen.
—-
Deze DS 23 cabriolet uit 1973 zag ik vanavond in Hoofddorp, nadat ze de LPG-tank had gevuld.
LPG in een Cabriolet
DS gespot afgelopen woensdag 4 mei in Isigny Sur Mer (Normandie) Frankrijk. Iemand van hier?? Wel apart om een andere DS tegen te komen zo ver van huis Helaas niet kunnen zwaaien naar elkaar.
2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971
Totaal aantal Berichten: 1595
Geregistreerd: 27-06-2010
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Vandaag bij het huisvuil in Amsterdam een D Special uit 1972
Vandaag bij DS Advies:
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Cire schreef:Vanmiddag in Vijfhuizen op het Floriade-terrein:
das de kar van richard langelaar
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
f.rockefeller schreef:Maar zo,n “gekochte” en door Chapron omgebouwse berline heeft dan toch ook maar een kriksteun? Of mis ik iets in de logica van de kriksteuntjes.
Nee. Iedere door chapron gebouwde cabriolet heeft een versterkt chassis, a la break. Met 2 kriksteunen! Ook als het gaat om een “gewone” berline die door Chapron tot cabriolet verbouwd werd. Altijd werd het complete chassis aangepast.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste