Hallo we heben een saxo. de zijraam achter die lekt met regen dan wordt de gordel nat het loopt denk ik langs het rubber zo achter het paneel wie heeft dit probleem ook gehad
gr erwin
het zijn handig zijn dat je vermeld of het een 3deurs of een 5 deurs is. ...
Lekken spoor je het makkelijkst op met een tuinspuit.
Ben je zeker dat de koffer niet nat is onder de tapijt.
K_saxo schreef:het zijn handig zijn dat je vermeld of het een 3deurs of een 5 deurs is. ...
Ben je zeker dat de koffer niet nat is onder de tapijt.[/quote het is èn drie deurs achter zit zo,n klepraam
wat wil je zeggen????????????????????
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
draai de boutjes eens aan en anders scoor ff een nieuw rubber op de sloop
K_saxo schreef:wat wil je zeggen????????????????????
brombeer schreef:K_saxo schreef:het zijn handig zijn dat je vermeld of het een 3deurs of een 5 deurs is. ...
Ben je zeker dat de koffer niet nat is onder de tapijt.
het is een drie deurs achter zit zo’n klepraam
Misschien dat het zo duidelijker is.
Hoi, na aanschaf van mijn 3 deurs saxo 1.6 VTS heb ik meteen alle ramen nagelopen. De rubbers willen nog wel eens na een paar jaar wat droog worden en zelfs afzetting met mos is niet ondenkbaar.: Oplossing rubber en raam heel goed schoonmaken en het rubber met zuurvrije vaseline insmeren. Hierdoor wordt het rubber weer soepeler en sluit beter. (check natuurlijk ook of het raam wel voldoende sluit tegen het rubber! ) Ook heb ik dit met de achterlichten gedaan….super ! ff wat werk, maar het heeft bij mij geholpen ! En als je dan toch bezig bent…....deur en kleprubbers ! Succes ! Daan