Net het goede nieuws onvangen. Ik mag mijn ds3 ehdi aanstaande donderdag ophalen!
Mijn dealer heeft als extra naast mijn My Way Confort Pack een USB box ingebouwd gelukkig!
Jeej kan niet wachten… Besteld 1e week van februari - rijden 19 mei
HEHE, eindelijk morgen mijn DS3’tje ophalen! na 2x bericht te hebben gehad dat ik hem volgende week op kon halen wat niet gerealiseerd wis is die na 3x nu echt morgenochtend om 9:00uur van mij!!! Besteld begin oktober 2010 - eind januari gebeld dat ik hem volgende week op kon halen - 3 weken geleden gebeld dat hij er de week erop klaar zou zijn - en nu dan echt morgen ophalen!!
Ben benieuwd hoe die mag rijden :D!!!
Net een mailtje van de dealer ontvangen!!
Het wordt dinsdag 24-05-2011 11:00 uur afhalen, alles afronden en dan km maken.
De laatste loodjes….....
Ik moet nog heel even volhouden!
Totaal aantal Berichten: 121
- Jumper 3.0 HDI DC L2H1 35
- Jumpy 2.0 hdi 120 kw
- C5 Tourer 3.0i V6 Exclusief Automaat
het wordt mooi op de nederlandse wegen, alhoewel er veel zijn verkocht zie ik ze toch nog niet zo bijster veel rijden.
Een citroen is meer dan een auto!@
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Michieltjong schreef:Net het goede nieuws onvangen. Ik mag mijn ds3 ehdi aanstaande donderdag ophalen!
Mijn dealer heeft als extra naast mijn My Way Confort Pack een USB box ingebouwd gelukkig!
Jeej kan niet wachten… Besteld 1e week van februari - rijden 19 mei
Zou je jouw ervaringen met de USB-box i.c.m. het MyWay-navigatiesysteem vanaf donderdag met ons kunnen delen?
Jumper3.0hdi schreef:het wordt mooi op de nederlandse wegen, alhoewel er veel zijn verkocht zie ik ze toch nog niet zo bijster veel rijden.
ik begin ze steeds vaker te zien eerlijk gezegd.
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
ik begin ze ook steeds meer te zien (vergeet wel de kentekens te onthouden) blijft wel een machtig mooi gezicht,als je 2 boogjes LED licht aan ziet komen…
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Nitro+ schreef:Michieltjong schreef:Net het goede nieuws onvangen. Ik mag mijn ds3 ehdi aanstaande donderdag ophalen!
Jeej kan niet wachten… Besteld 1e week van februari - rijden 19 meiZou je jouw ervaringen met de USB-box i.c.m. het MyWay-navigatiesysteem vanaf donderdag met ons kunnen delen?
Zal ik doen. Ben zelf ook benieuwd hoe dit werkt.. baalde enorm van het missen van een usb poort namelijk en kan eigenlijk niet zonder.
Michiel
Ik kon het gisteren niet laten om toch even te gaan kijken bij mijn auto. Alles zat er al op en aan, behalve de spoiler, deze was de plaatwerker (een autoschadebedrijf die de spoiler ook heeft gespoten) aan het monteren.
Daarna is het wachten op het kenteken en natuurlijk gaat hij nog even naar de poetser. Waarschijnlijk is het dan volgende week rijden! Ik vind het plofje van het sluiten van de deur zo chique klinken
Hoi sfs
Zaten de velgen er dan ook al onder.
Ben benieuwd naar je DS3
Net een telefoontje van mijn dealer gehad, en ga aan dat mijn velgen (zwarte bellone) vrijdag als het goed is aankomen YES
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Ik zag net op de klanten site van de dealer (een pagina met info over je Citroën) dat het kenteken bekend is voor mijn auto! Ik moest wel ff lachen (ROFL) ..-RFL-.
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
nog 3.5uur dan heb ik ook mijn DS3
is het al 1700?
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
Gaat hard met de kentekens Ik krijg net mijn kenteken door via de leasemaatschappij, ..-RGB-.
Ik heb vandaag RGJ doorgekregen!