hallo
Waar moet je op letten bij een evasion?
ik zie eigenlijk nooit op het forum een evasion te koop staan.
*** heb inmiddels een evasion gekocht ***
Hallo,ben evasion eigenaar sinds een jaartje,heb tervoren meerdere wagens gehad waaronder een Chrysler voyager 2.3 benzine…was een goeie wagen desondanks de stukken en reparaties duur uitkwamen,maar ik vind persoonlijk dat mijn evasion beter is….onder andere de binnen konfiguratie is uitstekend,vooral als je de middenste zetel neerklapt heb je een tafeltje,draai dan je voorste zetel om en je heb een mini salonnetje wat zeer van pas komt als er met de familie op uittrekt.
De dubbele airco(automatisch of manueel)werkt uitstekend en voldoende voor deze wagen.
Kwestie gebruik valt deze wagen mee,ongeveer 9L voor een wagen van meer dan een ton,en de 130 pk van mijn wagen(2.0i)is eveneens voldoende.
5 personen aan boord en genoeg ruimte achteraan voor de bagages komt goed van pas en als bestuurder heeft men een goed en ietske hoger dan andere monovolumes.
Wat ook een voordeel is zijn de twee shuifdeuren,in en uitstappen langs beiden kanten en soms een voordeel als een parkeerplaats iets te krap is.
kan ook nog vermelden dat een lange reis met deze wagen een plezier is…..
ziezo ik wens je veel geluk met je Evasion.