Net terug van een aantal dagen Brussel en je weet niet wat je daar ziet aan DS3 , de ene na de andere zie je aan je voorbij trekken, echt heel opvallend.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanmiddag rond 16.30 op de A1 t.h.v. de Muiderbrug richting Amsterdam: een zwarte met een wit dak.
thats me
M. Kops schreef:DS3 rouge sanguine schreef:Goede keus ja Maar weet je hoe je de foto’s erop krijgt?
Je kan een account aanmaken bij een hosting-site. (flickr.com, mijnalbum.nl, picasa.com)
Dan upload je je foto’s naar die site en vervolgens plaats je hier in je post een link (url) naar de betreffende foto.
Het kan nog veel makkelijker. Ga naar http://imgur.com/, sleep je foto’s erop, klik op “Upload” en kopieer de code’s op de vervolgpagina in je forumbericht. Klaar!
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Gistermiddag (...het is alweer gisteren) rond 16:45 op de kruising Ceintuurbaan met Ferdinand Bolstraat in Amsterdam een e-HDi in de kleuren Gris Manitoba/Rouge Carmen gezien. Gris Manitoba/Rouge Carmen wilde ik in eerste instantie ook, maar was volgens Citroën Nederland niet meer mogelijk.
Nou nitro+, moet je toch eens gaan praten met je dealer….......
Totaal aantal Berichten: 448
- BX 15 RE
- 2CV 6 Club
- Xsara Picasso 1.8 16v Plaisir
- C1 Selection 5drs
Vanmiddag bij de Goudreinet in Barneveld een zwarte DS3 met wit dak die sinds gisteren op de weg is!
Joie de Vivre ..avec Citroën!
@Nitro+,
(Beige) Mativoire is niet meer mogelijk. In geen enkele kleursamenstelling.
In Belgie was ie al zeker 1,5 maand geleden al niet meer beschikbaar.
In NL sinds vorige week niet meer. Daartussen in NL wel met zwart dak, maar niet meer wit of rood.
Maar (grijs) Manitoba echt wel. Ook met Rouge Carmen dak.
De Configurator laat deze combinatie gewoon toe.
Mogelijk een spraakverwarring of vergissing in het spel?
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Net rond 16:10 gespot een witte met zwart dak kenteken ??-PTL-3. Prins Alexanderlaan richting Capelle a/d IJssel.
Heel mooi!!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanavond 2 DS3’tjes gespot. 1 rond 20.00 op de Enschedesestraat in Hengelo: een E-HDI in Rouge Sanguine/Noir Onyx
Later vlakbij de dealer in Enschede nog een helemaal zwarte DS3 gespot, uitvoering onbekend.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
@kappies en Scottie:
Ik had begin april een offerte laten opmaken van een DS3 e-HDi in de kleuren Gris Manitoba/Rouge Carmen. Een paar uur later kreeg ik een mail van mijn dealer waarin hij mij vertelde dat de kleur Gris Manitoba per juli uit productie gaat en dat Citroën Nederland daarom geen orders met deze kleur meer accepteert.
Vervolgens ging ik voor de kleurencombinatie Noir Obsidien/Bleu Boticelli, maar ook dit bleek later niet mogelijk te zijn. Ditmaal was het de dakkleur Bleu Boticelli die per juli uit productie gaat.
Ik vroeg mijn dealer toen waarom de configurator wel deze kleurencombinaties bleef tonen, volgens hem kwam dat doordat er nog auto’s in deze kleurencombinaties moesten worden afgeleverd. Zodra de laatste waren afgeleverd, zou Citroën Nederland deze kleurencombinaties uit de configurator verwijderen (met dakkleur Bleu Boticelli is dat inderdaad het geval geweest, maar Gris Manitoba is nog altijd leverbaar volgens de configurator…). Uiteindelijk ben ik voor Noir Obisidien/Blanc Opale gegaan, wat ik achteraf gezien toch wat sportiever vind overkomen i.c.m. zwarte Bellone-velgen.
Morgen gespot op de weg regio Gouda onze DS3 rouge sanguine/ noir met kenteken 88-RGB-7
Lekker genieten en veel succes met je Citroentje
DS3 op Katendrecht, te Rotterdam.
Een buurtbewoner heeft hem gekocht, dus ik ga er nog vaker naast staan kwijlen