Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
@Sjaak81 Tnx!! Ik wist dat ik iemand vergeten was!!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Oei, moet ik tussen die aanhalingstekens nog een paar regels lezen?
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Hmm, ja, hmm, tsja, niet heel erg denk ik… Ik ken ook niet alle ins-en-outs, dus ik ga er niet over uitwijden, ik zou geen half of scheef beeld willen schetsen! Ik ben in ieder geval blij dat er een voltallig en nieuw bestuur is en een aantal ken ik vrij goed en die acht ik heel erg geschikt. Of de synergie er in de praktijk ook gaat zijn, is afwachten!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Hier een prachtige foto van ons gloednieuwe bestuur.
Ik heb er alle vertrouwen in dat deze mensen het uitstekend gaan doen!
V.l.n.r: Theo Kerger, Michel Heijblom, Rien Breteler, Edwin van Seggelen, Folkert Brouwer, Hans Hörters.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
graddus schreef:Is Robin er al weer mee gestopt?
Nou, zal ik zelf dan maar een tipje van de sluier lichten… Ik ben trouwens wel benieuwd wie er achter ‘CX-sloper’ zit. Al erg lang lid van het forum en nu in eens 2 reacties met ik denk 1 verwijzing naar mij, met de blauwe SM. Wordt die van de avatar bedoeld, of die om in te rijden ?
Wat betreft het stoppen van mij. Ik doe een poging genuanceerd mijn kijk op de situatie te geven zonder al te zeer op details in te gaan. Wellicht hebben andere betrokkenen trouwens een ander verhaal.
Mijns inziens vormden de bestuursleden geen hechte eenheid. Dat was een belemmering met het bereiken van een aantal voorliggende beleidsdoelen waar weliswaar een ruime meerderheid in het bestuur vóór was, maar niet unaniem. Bovendien ontbrak de kracht om door te zetten. Op een zeker moment hebben we 2 oud voorzitters betrokken bij de situatie, Mark en Ad. Een aantal bestuursleden was al vrijwillig aftredend. Om een blanco situatie te creëeren, hebben Mark en Ad aan mij en de penningmeester gevraagd om onze positie ter beschikkig te stellen. In eerste instantie was er sprake van dat ook Theo zou gaan om een een geheel blanco situatie te hebben. Bij nader inzien was het handiger om niet ook de ledenadministratie aan de onervarenheid van een nieuw bestuurslid bloot te stellen. En zo is het gekomen, dat op één na alle bestuursleden zijn ververst en ik na 2 jaar afscheid heb genomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat de nieuwe bestuursleden een leuke club hebben samen, die het voor elkaar moet krijgen het schip verder op stoom te krijgen. Ik hoop daar een bijdrage aan te kunnen blijven leveren. Ik wens Rien, Michel, Hans, Folkert, Edwin en Theo heel veel succes
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Goed,
Ik gooi er een slotje op.
Het is weer mooi geweest.
Robin, je weet er weer een mooie draai aan te geven
Altijd een ander….