Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Bedankt!
Maar ik heb hem bijna…iemand heeft de datum (20 mei) al in de sheet gezet.
14:00 uur ben ik bij de dealer! Morgenavond foto’s!!
M. Kops schreef:Hoi Scottie,
En!! Wat is je ervaring??
Geen idee… het is nog 19 mei hier in het mooie brabant. Kweet niet wat het bij jullie is ?
De auto wordt op 20 mei geleverd, you do the math.
Idem voor 56Ford.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Sorry, mijn horloge stond op de 20ste??
Heb hem gelijk op juiste datum gezet.
Vandaag was het eindelijk zo ver (Ik heb niet heel lang hoeven wachten, maar wachten duur zo lang :p) ik heb mijn DS3 in Almere kunnen ophalen. Vandaag al lekker bijna 200km gemaakt en hij bevalt heel erg goed. Maargoed de overgang van een Aygo (huurauto) naar een DS3 is natuurlijk niet zomaar iets.
Hierbij de eerste foto van mijn nieuwe aanwinst!
Ik heb de standaard stalen wielen laten vervangen door 16” AEZ Valencia Dark velgen. Verder heb ik Zwart-Wit leer, MyWay, en alle overige zaken.
Ja hoor Voor mij was het vandaag ook zover! Blijkbaar wist m’n vriend dit al 2 dagen en heeft hij het gezwegen dat ik hem mocht gaan halen Wat een verrassing!
Eindelijk mijn Ds3 Sport 1.6 HDI!
Hier is hij dan ‘deels’
Betere foto’s volgen nog! Enige dat nog ontbrak was de USBbox en mijn chromen achterruitstrip. Deze komen nog achterna
Volgende week donderdag krijg ik de mijne. Na vanmiddag Citroen gebeld te hebben belde vanavond mijn eigen dealer. Dus de dealer heeft op 4 april een leverdatum van 20 mei gezegd en dit is ook aardig gehaald met 1 week overtijd. Kan nie wachten!!!
Net mijn kenteken en meldcode doorgekregen van de dealer. Nu nog een paar nachtjes en dan mag ik dinsdag 24 mei eindelijk mijn love-toy op te halen.
Sharon. mooie auto, kun jij je ervaringen met de USB box ook delen zoals ergens anders in dit forum gedaan wordt ? Heb jij hem ook icm MyWay ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Eindelijk even snel wat foto’s geschoten met mijn mobieltje
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
Het wordt mooier en minder grauw op de weg, zo met al die DS3’s!
Die van mij wordt vrijdag 27 mei afgeleverd door Citroen Alkmaar…feest!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Ik zal weldra een reactie posten op de USBbox. Op mijn USB-box en chromen achterstrip moet ik nog even wachten.
Al kort een kleine update met nieuwe foto’s Als er mensen nog vragen hebben, stel ze gerust!
Maar ik had nog wel een vraagje, het chrome gedeelte dat normaal bij de voorlichten zit, is dit normaal gezien niet standaard? Want miss was deze nog in nalevering?
Nu nog 3 nachtjes en dan dinsdag 24 mei eindelijk mijn love-toy ophalen.
zo sinds vrijdag in bezit… fijne wagen!
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Weet iemand toevallig of Citroën de buitenste parkeersensoren (aan de voorzijde) altijd pal boven de mistlampen monteert? Vind het persoonlijk namelijk nogal vreemd staan…
precies de reden waarom die niet op mijn lijstje stonden