Probleem opgelost !
Lek zat helemaal niet op de eerder gerepareerde verbinding tussen dubbele pijp en eerste pot,dat was gewoon goed en afdoende gerepareerd. Er zat een lekje in de vork van het dubbele pijpje dat de herrie veroorzaakte.
Lasje erop en afgewerkt met een beetje gumgum en de boel is weer dicht.
Bedankt allemaal voor de adviezen en steun.
jan.
Alleen diegene mag slopen, die iets beters kan bouwen.
Citroen CX 20 leader 1985, Chevrolet C10 suburban 1972. Ford Mustang convertible 1984 (sinds 2-3-11), Chevrolet Matiz 2009, Yamaha Royal Star 1300A 1996, Adria 310 1981(verkocht)






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
jan suburban schreef:nu is al vier keer de verbinding tussen het dubbele pijpje (vanaf spruitstuk) en eerste pot los geraakt.
Ik dacht al die tijd dat bovenstaande je werkelijke probleem was, maar nu begrijp ik dat het om een gaatje ging?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
La Léo schreef:jan suburban schreef:nu is al vier keer de verbinding tussen het dubbele pijpje (vanaf spruitstuk) en eerste pot los geraakt.
Ik dacht al die tijd dat bovenstaande je werkelijke probleem was, maar nu begrijp ik dat het om een gaatje ging?
Ja sorry La Leo (en alle anderen). Had even globaal onder de CX gekeken, maar niet echt eronder gelegen en hoorde het geluid uit die richting komen en was gewoon vooringenomen over de oorzaak. Een hoop gezeur van mijn kant voor niks. ops:
Met wel gmeende excusses.
Zal het nooit meer doen
jan
Alleen diegene mag slopen, die iets beters kan bouwen.
Citroen CX 20 leader 1985, Chevrolet C10 suburban 1972. Ford Mustang convertible 1984 (sinds 2-3-11), Chevrolet Matiz 2009, Yamaha Royal Star 1300A 1996, Adria 310 1981(verkocht)