Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Als het er bij een Xsara I HDi hetzelfde uit hoort te zien zal ik vanavond als ik er tenminste zo bij kan even een plaatje maken. Daarom, ter verificatie: is dat bij een Xsara I HDi allemaal gelijk aan de genoemde Xsara II VTR?
Edit: maar dan wil ik ook precies weten wát er op de plaat moet…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Of het bij een Xsara I HDi hetzelfde is weet ik niet, maar veel kan het toch niet schelen? Heb een foto nodig van het koppelingspedaal en de manier waarop die bevestigd is aan de wagen… (scharnierpunt).
- Xantia TD SX
Nou ja, dat valt te fixen. Even geduld, ik heb ook net weer iets anders aan mijn hoofd, maar ik kom hier zometeen even op terug.
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Xantia TD SX
Heb je hier wat aan?
Foto’s zijn klikbaar.
Het fotografeert wel een beetje ruk zo snel effe op je nek onder het dash maar goed.
Derk
@Penny Lane Bedankt!
Daar ben ik iets mee!
Op de 2e foto kan ik mijn probleem terugvinden. De achterste schroef/bout is te kort om vast te zetten.
- Xantia TD SX
Mooi zo! succes, laat ‘t even weten als ‘t gelukt is
Derk