Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Helemaal goed Rens. Bedankt voor de administratieve voorzet.
Ik heb mijn vakjes zoveel mogelijk ingevuld. Passagier wordt nog over onderhandeld hier in de familie.
Lijkt me geen probleem bij reserveren.
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
super, dit gaat de goede kant op !
lijstje ingevuld !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Mijn vriendin wil toch ook een keer het conservatoire zien. Ik had al gezegd dat het voor mij niet perse hoefde, maar als er nu nog ruimte is, dus graag 2 plekken. Lijstje verder gecompleteerd
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Oh ja, aangezien dit een soort CX flashmob is… vraag ik me af of er misschien ook internationale belangstelling zou kunnen zijn…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
sans-pareil schreef:Oh ja, aangezien dit een soort CX flashmob is… vraag ik me af of er misschien ook internationale belangstelling zou kunnen zijn…
Donderdag in het hotel waar ik werk nog een flashmob gehouden in de lobby, moeten wij nu met de cx dans stapjes gaan oefenen? Wel leuk om als een blok door Parijs te gaan 3 CXen breed en 10 lang!
Wellicht is er interesse bij de Belgische en Franse CX clubs voor de fotoshoot info emailtje kan geen kwaad lijkt mij
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
We hebben nu 17 deelnemers: de ja-zeggers en hun passagiers. Het wordt tijd voor de misschientjes om een beslissing te nemen, want afgelopen week hebben we voorlopig 10 1-persoons- en 10 2-persoonskamers gereserveerd. Zeer waarschijnlijk komt het hotel volgende week met een verzoek tot het doen van een aanbetaling…
Daarom de oproep aan iedereen om het lijstje te completeren!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 2400 Super
sans-pareil schreef:Oh ja, aangezien dit een soort CX flashmob is… vraag ik me af of er misschien ook internationale belangstelling zou kunnen zijn…
We hebben juist de Citroen CX Club Nederland en CX Passion Belgium aangeschreven met de vraag of wij een stukje mogen aanleveren voor de volgende uitgave van hun clubbladen. Het zou leuk zijn als we zo nog een paar extra deelnemers kunnen werven en wellicht wint het forum zo ook nog nieuwe leden.
Ik weet niet of we ook buiten NL en BE (en LU natuurlijk ) nog deelnemers moeten werven, misschien in DE? Of oefenen we nu op kleine schaal “onder ons” om bij de 40e verjaardag in 2014 groots uit te pakken?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
@Rens: als redacteur van la CX en Route kan ik je alvast melden dat een stukkie over het Franse Avontuur niet alleen geaccepteerd, maar zelfs hogelijk geapprecieerd zou worden

- CX 2400 Super
Komt eraan!
RensKorevaar schreef:Het wordt tijd voor de misschientjes om een beslissing te nemen,
ik moet helaas definitief afhaken om budgettaire redenen
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

- CX 2400 Super
Diverse mensen (onder wie ik) hebben aangegeven dat ze graag een passagier meenemen. Dat scheelt weer brandstof- en onderhoudskosten!
Ik lees met toenemend enthausiasme mee in dit draadje!!....Sinds kort ook weer een CX in het bezit. En het conservatoire nog nooit gezien..hmmm. Ik ken echter maar weinig deelnemers persoonlijk, maar daar kan ik over heen stappen natuurlijk.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 335
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
par eXeMple! schreef:Mag ook door eenieder geqoute en aangevuld worden!
![]()
(zolang er nog geen “officieel” lijstje is…)Ja:
mbender
par eXeMple!
Robin Visser
yke
RensKorevaarMisschien: Chrispy70
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
@ DSuper1970:
er is een redelijke grote kans dat het een prima uitje wordt met gezellige citrofielen / CX-addicts.
dan nog een leuk programma. ik den denk dat dat weekend zo voorbij is !
ergo: meld je aan !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Eens! En zo leer je de nodige gezellige CX’ers kennen…
Bovendien willen we je mooie TRS graag bewonderen en je maakt fraaie foto’s!
Dus ik ben zo vrij om je alvast op de misschien lijst te zetten…
Ja:
mbender
par eXeMple! + Tjerk
Robin Visser
Pierrot
RensKorevaar
bxsport
sans-pareil
GoofBlikscha (het liefst met passagier)
MarcelKa (het liefst met passagier)
Yke (het liefst met passagier)
cx25gtit2