Laatst reed ik op de snelweg en zag een stuk van de voorkant van de auto loskomen. Ik kon niet meer stoppen en het bleek dat een deel van mijn grill had losgelaten.
Ik heb een Xsara 2 Break (2004), en heb dit al vaker gezien bij andere Xsara’s. Misschien dat iemand kan helpen.
Het ziet er nu zo uit (zie foto)
Is alleen het losgelaten deel van de Grill ergens op te snorren en te bevestigen, of moet ik de hele grill vervangen? (moet dan in dezelfde kleur)
Wat kost dit ongeveer?
probeer het een bij, de vos autodemontage, wellicht hebben zij nog een gril liggen in de kleur zo niet bovenste chevron apart monteren
De chevrons zijn niet los te koop, alleen compleet met grille, kost bij de dealer c.a. 100 euro, en zul je zelf nog moeten spuiten.
klopt,maar bij de vos is grill compleet dacht ik 5 tientjes ,heb er zelf destijds 1 besteld en alleen bovenste chevron gebruikt om in eigen grill te monteren..
Bedankt voor de reacties. De Vos heeft hem zo te zien op de website niet op voorraad.
Ik zal ze nog eens bellen. Lijkt me wel handig als die Grille ook meteen in de juiste kleur is.