Afgelopen weekend is Caroline’s Visa gepimpt en zijn we een beetje uit geweest. Was erg gezellig, de vaagheid van sommige foto’s bewijst dat
Edit: ik krijg het steeds vaker voor elkaar Caroline’s naam goed te spellen ops:
Schijt aan originaliteit.
leuke fotos le
inderdaad, geen twister..
maarreh… wat is er nou gepimpt (aan de visa bedoel ik dan)?
ziet er meer uit als pimpelen (of is dat weer te streekgebonden )
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Er zaten een paar roestplekjes op/aan. Dat zijn er nu 1 minder.
Lelijke Eend schreef:Er zaten een paar roestplekjes op/aan. Dat zijn er nu 1 minder.
oh..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Das veel….volgens mij zaten jullie langer in die tent…of vergis ik me?
Je vergist je absoluut helaas.
ow…sorry…zie maar een paar foto’s in de garage….
Klopt, we waren te druk met ‘pimpen’ om foto’s te kunnen maken
:neenee
Slopen….scheef dash lees ik…aj! foei!
zal wel met één oog naar de vrouwen hebben gekeken tijdens de montage
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Kon Benjamin nu wèl een bal potten of niet???
See, buy, fly C5 V6
Re: Foto’s Pimp My (Caroline’s) Visa meeting.
Lelijke Eend schreef:Afgelopen weekend is Caroline’s Visa gepimpt en zijn we een beetje uit geweest. Was erg gezellig, de vaagheid van sommige foto’s bewijst dat
Leuk dat de foto’s online staan! Het stappen met Thijs en Nien was ook gezellig al zijn we redelijk op tijd afgenokt omdat er nogal wat werk in het verschiet lag voor zondag.
En wt heet pimpen. Uiteindelijk zijn we erg lang bezig gweest om een dash eruit te halen, rembekrachtiger koelwaterslangen, kachelhuis om alles vrij te krijgen zodat Elmer een flinke roestspleet in het shutbord (onder de paravan) kon dichtmaken.
Bij het in elkaar zetten van het dashboard was de elektriek beetje puinzooi. Niet gemerkte draden, spokende zekeringcontacten: niet om erg vrolijk van te worden. Dus moest ik er aan te pas komen om met multimeter en vraagbaak de resterende draadjes door te meten. Gelukkig werkte alles wel weer aan het eind.
Verder was de garage goed voorzien, toch wel prettig dat je soms ff kan terugvallen op standaard grijpvoorraad moertjes, amp klemmetjes en dat soort spul.
xm_turbo schreef:Kon Benjamin nu wèl een bal potten of niet???
Heb ‘m een paar hele goede ballen zien potten, en we hebben samen een potje gewonnen.
Zitten wel een paar hele slechte foto’s bij zeg! Niet iedereen is altijd even fotogeniek (doel op mezelf)
Ik heb trouwens gister gereden met visje, maar hij klinkt wel een beetje anders eigenlijk. En ik had ook meer moeite met wegkomen. Paar keer afgeslagen.
En ik werd een soort high van de kit, haha. Koppijn joh! Maar goed, waterdicht zal ie wel zijn
Caroline81 schreef:xm_turbo schreef:Kon Benjamin nu wèl een bal potten of niet???
Heb ‘m een paar hele goede ballen zien potten, en we hebben samen een potje gewonnen.
Zitten wel een paar hele slechte foto’s bij zeg! Niet iedereen is altijd even fotogeniek (doel op mezelf)
Nee ik zie er lekker uit
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:Caroline81 schreef:xm_turbo schreef:Kon Benjamin nu wèl een bal potten of niet???
Zitten wel een paar hele slechte foto’s bij zeg! Niet iedereen is altijd even fotogeniek (doel op mezelf)Nee ik zie er lekker uit
Ik sta met die moderne dingen altijd op met mijn ogen dicht (door de manier vann flitsen). Met ouderwetse camera’s die gewoon 1 flits geven gaat het altijd wel goed