Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Mijn bestelde DS3 is een e-HDi in de kleuren Noir Obsidien/Blanc Opale, dus de aan mij opgegeven afleverdatum van 15 september strookt dan niet echt met het feit als deze motorisering en kleuren voorrang hebben bij de productie.
Hoe dan ook, ik zal die datum maar met een korreltje zout nemen.
hmm bizar.
mijn wit/zwarte ehdi zou tussen midden juni en midden juli geleverd moeten worden. Eerste week van mei besteld.
maar goed, levertijden enz, korreltje zout idd.
Ik had 24 april besteld, 27 mei afgeleverd. Het kan dus snel….
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Onze dealer gaf aan dat in juni de productie van de DS3 in diesel uitvoering is gepland.
Dit kon hij uit zijn computer halen.
BBroekie schreef:Onze dealer gaf aan dat in juni de productie van de DS3 in diesel uitvoering is gepland.
Dit kon hij uit zijn computer halen.
werd mij ook verteld idd. maar of dat begin of eind juni was wist hij niet zeker.
eHDi besteld op 16-05-2011
Volgens de dealer waren er geen leveringsproblemen met onderdelen vanuit Japan.
Het probleem zit er meer in dat in augustus de Fransen met vakantie gaan.
Dus hopelijk voor die tijd geleverd, anders wordt het pas september ;(
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
26-05-2011 hebben we onze tweede DS3 besteld een 1.6 THp en 1.6 VTI ingeruild.
De dealer vertelde ons dat de levertijd circa 8 weken is,ben benieuwd,
al maakt het voor ons niet zoveel uit,wij hebben het geluk dat we er al inrijden.
De nieuwe DS3 wordt:
blanc banquise-Noir onyx,een heel andere kleur dan die we nu hebben rouge Sanquine.
Maar dan heb ik wel het gevoel van een nieuwe auto,een andere kleur(uitvoering).
Meer info + foto`s volgen als ze is geboren!
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Mads3, gefelicteerd met je aankoop maar mag ik vragen waarom je je auto nu al ingeruild hebt ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
- DS 3 racing 207 pk
Bedankt voor je reactie
Ja waarom:in Frankrijk in een THP + racing gereden en dat vonden we super.
En na diverse proefritten wisten we het,die willen we ook.
Het enige probleem was de afschrijving,maar daar zijn we ook uitgekomen met dealer.
Ook al kost het geld!!
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
- DS 3 racing 207 pk
Bedankt voor je reactie
Ja waarom:in Frankrijk in een THP + racing gereden en dat vonden we super.
En na diverse proefritten wisten we het,die willen we ook.
Het enige probleem was de afschrijving,maar daar zijn we ook uitgekomen met dealer.
Ook al kost het geld!!
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Tja, een hobby mag geld kosten, veel plezier ermee
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Begin mei DS3 THP besteld, produktie juni en verwachte levering half/eind juli.
Grappig (of eigenlijk niet…) is dat ik daarstraks de Duitse prijslijst open en wat staat daar op de voorkant van de PDF-prijslijst: “wegens moeilijkheden in de onderdelenvoorziening kunnen langere levertijden ontstaan”.
Niet leuk, wel goed van Citroen om het te melden. Kan mij indenken dat het misschien potentiele klanten kost.
voorheen waren die problemen er wel, maar volgens mij nu niet meer hoor?
Nja, ik hoorde afgelopen zaterdag van een bekende dat zijn C4 Picasso vertraging had opgelopen vanwege onderdelen die uit Japan moesten komen. Bestelling was gedaan in januari.
Tijdens het ophalen van onze DS3 gaf de dealer al aan dat er veel auto’s in Frankrijk stonden te wachten op specifieke onderdelen. Hierdoor was er wederom vertraging. Dit was op diverse modellen.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it