Totaal aantal Berichten: 23
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso Exclusive 16THP
Hallo , heb wel op het forum gekeken i.v.m. een ipod aansluiten op mijn c5 type2 , heb gelezen dat er div. topic zijn kan iemand mij even linkjes geven hoe ik daar kom , sorry ben niet zo handig in dit soort dingen.vr.gr.
kijk eens bij google onder de volgende zoek op dracht
“dension icelink citroen”
je moet van de radio de aux poort laten openzetten door de garage en dan het toestel aansluiten
zelf heb ik dat gedaan en de ipod speelt goed let op geen hands free, misschien zijn er onder tussen wel hands free kits verkrijgbaar
Totaal aantal Berichten: 23
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso Exclusive 16THP
En dit beteknt dan dat je via de aux aansluiting in het dashbord kasje je ipod aansluit en kan laten afspelen via je radio?
inderdaad via aux maar geen bediening aan het stuur
Er zijn ook mgelijkheden om je ipod op het stuur te bedienen. Dan sluit je hem aan op je CD wisselaar aansluiting (Je wisselaar werkt dan niet meer)
In oplopende prijs:
Navinc ipod interface (er is ook een Navinc USB/SD interface zonder ipod) (120 euro)
Xcarlink (Vriwjel identiek aan de navinc modellen) (150 euro)
Densio gateway 300 (ondersteunt zowel ipod als USB) (200+ euro)
Citroen heeft ook nog een USB box, maar geloof dat die weer geen ipod ondersteunt
De Densio heeft als pluspunt dat deze de track info kan weergeven op je radio, maar dat werkt alleen op een RD4
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Sinds 2 weken hebben wij een C5 uit 2009, Ligne Buisiness met navidrive. In het dashboardkastje zit een aansluiting. MAAR welke snoertjes moet ik hebben om mijn Ipod aan te sluiten en waar haal ik die? (heb wel een verloopsnoertje van Ipod naar USB) In het boekje kan ik ook niet terugvinden hoeveel muziek ik op de harde schijf/jukebox kan zetten, wie weet dit? Is dit zo’n 10 GB dan kan ik ook mijn cd’s er in zetten voor de komende vakantie, maar Ipod vind ik prettiger. Hoeft overigens niet via het stuur bedient te worden.
Vandaag voor € 5,—een kabeltje gekocht bij een auto-onderdelen zaak, de verkoper heeft ook nog eens de aux in het systeem aangezet voor dat geld. Het mooiste van alles… HET WERKT. Geen stuurbediening, maar dat vind ik voor een Ipod niet erg, omdat die bij ons toch op shuffle gaat en met bijna 16 GB aan muziek, heb je er lang plezier van op lange ritten.