Wat ik zeer vreemd vind, is dat er geen eenduidige officiĆ«le communicatie is vanuit de fabrikant! Mensen willen gewoon weten waar ze aan toe zijn…Je maakt een afspraak met een dealer, maar die heeft te weinig invloed! Uiteindelijk kun je als consument niets anders doen dan afwachten en hopen dat het meevalt…dat vind ik een rare situatie
Today i had contact with dealer, and he said that my DS3 1.6 e-hdi will be in Holland in half of Juni, but i can pick up him in the end of Juni… Anybody know why i have to wait so long… if the car is in Holland ? Why two weeks more ?
Greetings
Damian
Your DS3 will be delivered at a central distibution point first. From there it will go to your dealer and your dealer will have to prepare your car for you. All together that will cost about 2 weeks.
thank you, now everything is clear… i hope that the date for delivery will not change ... :p
Foto’s van de DS3 productielijn!
http://www.ds3spirit.com/viewtopic.php?f=30&t=49
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Iwanb schreef:Foto’s van de DS3 productielijn!
Dank je wel.echt gave serie.
Heel leuk, thanks
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Ik ga volgende week eens de dealer bellen, kijken of hij begin deze maand in productie gaat of eind van de maand.
Afgelopen woensdag besteld:
DS3 e-hdi
Rouge Sanguine / Noir
Pack Audio RD4
Pack Select Confort
Pack Perfo
Chromen zijstootstrips
Reservewiel
Afneembare trekhaak
Verlagingsveren 2-2,5cm
Winterbanden op originele wielen
Team Dynamics Pro Race 1.2 in glans zwart
Verwachte levertijd: medio augustus
Gr, Stefan
Ik heb de Citroen dealer gesproken en volgens zijn gegevens komt mijn DS3 begin juli in Nederland aan.
Wat betreft problemen met levering van onderdelen kon hij alleen melden dat er een tijdje geleden met verf levering iets was maar dat dit al was opgelost.
721 kenteken registraties in mei….
http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=1629
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Vrijdag wordt die van mij afgeleverd! Kan nu al niet meer wachten..
Plaats 43 in de TOP 100 van 2011!
Niet verkeerd
BBroekie, wanneer heb jij hem besteld?
Mijn dealer kon geen levertijd noemen. Hij snapte zelf niet meer hoe de aflevering werkte daar hij nog bestellingen van 3 maanden had staan en bestellingen die 3 weken geleden geplaatst waren reeds geleverd werden. Dus ik krijg een levertijd van 3 weken tot 3 maanden.
BBroekie schreef:Ik heb de Citroen dealer gesproken en volgens zijn gegevens komt mijn DS3 begin juli in Nederland aan.
Wat betreft problemen met levering van onderdelen kon hij alleen melden dat er een tijdje geleden met verf levering iets was maar dat dit al was opgelost.