Kan iemand mij vertellen hoe ik de hoedenplank touwtjes weer in ere kan herstellen? Ze zitten nu met elastiekband (uit de naaidoos), maar deze verlubberen nog al snel.
Kan iemand mij helpen hiermee?
Citroën C3 Picasso 1.6 Exclusive bj2010
Kijk eens hier ? Misschien heb je er wat aan.
Schijt aan originaliteit.
sloop?
Ik denk dat ik zelf ook maar eens ga brainstormen. Indien ik een oplossing gevonden heb, dan zal ik deze hier ook vermelden.
Alvast bedankt voor de info.
nieuwe kopen bij de dealer danben de eerst komende 5 jaar ofzo wel vanaf
zo duur zullen ze toch niet zijn
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
I heb een nieuwe hoedeplank op de sloop gevonden met nieuwe touwtjes koste mij 25euro als ik de oude plank achter liet
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
harry schreef:nieuwe kopen bij de dealer danben de eerst komende 5 jaar ofzo wel vanaf
zo duur zullen ze toch niet zijn
In de tijd van de gulden kostte een nieuw elastiek bij de dealer iets van fl 48,00 , ik heb nog een gewoon elastiek geprobeerd maar dat werkt niet.
Zeker met boxen in de hoedenplank zijn de elastiekjes eigenlijk net te slap. Ik heb ze nu maar losgehaald en laat de hoedenplank gewoon plat liggen. Bij het boodschappen doen mag mijn vriendin de hoedenplank omhoog houden
ik ros dat ding altijd gewoon klem tussen de stijl… ops:
gompy58 schreef:ik ros dat ding altijd gewoon klem tussen de stijl… ops:
Doe ik ook werkt perfect
twinkle1981 schreef:Elastiek ertussen uit geknipt en op de markt rond zwart elastiek gehaald en deze eraan geknoopt.
Werkt weer perfect. Voor slechts €1,90
Die optie heb ik ook geprobeerd, alleen is het elastiek na 3 maanden weer uitgelubberd. En elke keer blijven wisselen is ook geen optie.
Maar ik ben druk bezig met een andere oplossing.