Een kabelboom repareren is onbegonnen werk. Citroen heeft veel te veel gele kabels gebruikt in bxen (lees: bijna alles is geel), dus het is onmogelijk om dat weer te fixen. Het lijkt me makkelijker een ‘nieuwe’ kabelboom erin te prakken.
Het is overigens wel te doen, maar dat kost je dan zo enorm veel tijd, omdat je draad voor draad alles moet gaan nalopen.
deur63 schreef:Een kabelboom repareren is onbegonnen werk. Citroen heeft veel te veel gele kabels gebruikt in bxen (lees: bijna alles is geel), dus het is onmogelijk om dat weer te fixen. Het lijkt me makkelijker een ‘nieuwe’ kabelboom erin te prakken.
Het is overigens wel te doen, maar dat kost je dan zo enorm veel tijd, omdat je draad voor draad alles moet gaan nalopen.
Was ik ook niet van plan MarK om een hele kabelboom te gaan vervangen….kon niet zo snel zien waar dat beest aan gevreten had, ik had zelf ook niet veel tijd want ik stond met de vrachtwagen bij die mensen voor de deur alles te blokkeren
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Pasqual schreef:Mooi filmpje bai ze wee van die rx-7, ‘t is natuurlijk geen bx, maar toch….
Maar we hadden het toch over het interrieur van die break en zo :
Ben je ondertussen al gaan kijken? Ik hoor het nog wel.
Zet je de Progress dan weer te koop? Kun je makkelijk 130,- euri voor vragen, heb je gelijk 5,- euro winstGroeten van je te vondeling gelegde broer.
Nog effe tussendoor, mocht dit wat worden krijg jij uiteraard het interieurtje van mijn progress, inclusief de haartjes van Baldo (hond)
We bellen nog..
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ander motorboompje zit er zo op hoor. Gewoon van de sloop halen. Laatst voor 15 euro een complete motorkabelboom van een bx 19tzi break afgehaald.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Ander motorboompje zit er zo op hoor. Gewoon van de sloop halen. Laatst voor 15 euro een complete motorkabelboom van een bx 19tzi break afgehaald.
Ok, dus dat is de moeite ook niet, maar als het de kabelboom dan is, zover ben ik nog niet
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer