Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Hahaaa, hulde voor de vindingrijkheid van de coureur en hulde voor mijn vooruitziende blik om TWEE overalls te laten maken!!!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
hier waterman himselfe: alles ok, we kunnen weer
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
That’s my Team!!!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Zeg Leo, Die witte overalls, heb je die ook in je “webshop"voor de verkoop ??
Die dingen zijn super!
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
La Léo schreef:That’s my Team!!!
DAT,............... zijn jou jongens
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ja goed hè.... zucht…
Ik ga denk ik maar vast mijn pompons zoeken voor bij de finish.
En twee lauwerkransen.
Het idee achter die overall was deels ook om in de stijl van een ‘klassieke’ coureur te blijven. Zoals hier Stirling Moss:
Of Jackie Stewart:
@Gompy: Als er belangstelling voor is: meerdere exemplaren zijn zó geregeld hoor!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Er zijn natuurlijk wel wat nadelen aan een witte overall als je hem niet alleen als fashion-item inzet:
Laat maar horen wat zo’n klassieker kost, incl. Het nodige label werk erop
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Zo. We zijn weer thuis. Dat wil dus ook zeggen: Piet, ik én de SM! Om hier nu gelijk een uitgebreid verslag neer te zetten gaat wat ver, maar laten we zeggen dat we 4 geweldige dagen hebben gehad die voor wat de auto betreft ook prima zijn verlopen. Eigenlijk is er geen sprake van echte schade of slijtage.
Wat er “stuk” gegaan is? De strop waarmee de stabilisatorstang ín z’n positie word gehouden is op de 2e dag losgelopen waardoor de stang is gaan schuiven en de hoogteregelaar uit zijn bedieningstang klapte. Dat was een rukwerk om op te moeten lossen. Verder 1 liter olie verbruikt en zo’n 350 liter benzine.
Een sm leent zich mijns inziens prima voor een rally als deze, al moet worden gezegd dat de voorwielophanging serieus op z’n donder krijgt. Dat hebben de andere SM rijders ook zo gevoeld. Kortom, de komende tijd die ophanging maar eens onder de wagen vandaan halen. Links vóór moet er een nieuw wiellager in, de stabi-stang rammelt nog steeds en ik vermoed dat één van de net gevulde veerbollen het ook niet helemaal lekker doet. Verder moet de rijhoogte voor worden afgesteld, rammelt de hoedenplank en moet ik naar een inwendige lekkage van het hydraulisch systeem kijken die nu irritant aan het worden is.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Effe een plaatje om te laten zien welke strop er losgelopen was:
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Okeeee, dus dat noemen ze in SM land een strop ?
Wij met een Xm noemen dat gewoon een klem van de HR
Het is misschien een zware trip voor een SM,maar het blijft gaaf opeens zo’n SM neus je spiegel te zien vullen hoor!
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die heeft een sm ook maar dan zit er een stang aan
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Waterman was een startnummer voor mij, dus ik heb uitgebreid kunnen bekijken hoe dat er uit ziet, een SM bereden zoals dat hoort. Ook al leidt dat tot vieze witte overals.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
La Léo schreef:That’s my Team!!!
En equipe 5 heeft gereden met een heuse 3D reclame!
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste