3 van de 16
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Lies, de Yeti
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 05 juni 2011 05:52 PM
  [ # 31 ]

Leidingwerk hangt er inderdaad niet echt mooi onder en het laswerk lijkt er niet op. Ze hadden tenminste de laspunten glad kunnen slijpen.
Maar zoals ik al zei, je weet niet of er prijs afspreken zijn geweest. Als het zo goedkoop mogelijk moest dan is het niet verkeerd.

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 05 juni 2011 09:27 PM
  [ # 32 ]

We geven geen aanwijzingen over het bedrijf, dat is niet professioneel.
Laten we de vraag ‘wat is ervoor betaald’ omkeren… wat vinden jullie dat het geleverde werk waard is?

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
DIEHARD
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005

- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Gepost: 05 juni 2011 09:32 PM
  [ # 33 ]
Midfriesland schreef:

 

hebben ze nou de bevestiging van die leiding met een popnagel door de bodem gezet?

Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 05 juni 2011 09:36 PM
  [ # 34 ]

Ja, met twee. De originele leidinghouders ontbreken bijna allemaal sinds de reparatie.

Afbeelding Bijlagen
DSCN6312.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 05 juni 2011 10:07 PM
  [ # 35 ]

Zo zat het eerst.

Afbeelding Bijlagen
DSCN5335.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 05 juni 2011 10:17 PM
  [ # 36 ]
Midfriesland schreef:

Laten we de vraag ‘wat is ervoor betaald’ omkeren… wat vinden jullie dat het geleverde werk waard is?

Dat is moeilijk te zeggen. Is het bij een erkend garage gedaan of bij een eenmans zaak enz.

Maar ik denk dat je zo richting de 500>750 euro gaat.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43270
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 05 juni 2011 10:21 PM
  [ # 37 ]
Midfriesland schreef:

Laten we de vraag ‘wat is ervoor betaald’ omkeren… wat vinden jullie dat het geleverde werk waard is?

Onmogelijk om daar een beetje goed antwoord op te geven. Zeg nou maar gewoon wat je betaald hebt!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253
Geregistreerd: 18-05-2011

Gepost: 05 juni 2011 11:20 PM
  [ # 38 ]

Je kan er met de popnagels wel vanuit gaan dat je spoedig roest hebt op die plekken. Je hebt in ieder geval fotografisch bewijs en dat maakt je positie wel wat sterker.

Maar ik wil wel weten wat je hiervoor betaald hebt. Maar belangrijker is wat je afgesproken hebt met de garage. Je kan tegen de garage zeggen ik wil het graag goed opgelost hebben en hij noemt een laag bedrag en je gaat akkoord en je krijgt dit. Of je kan gezegd hebben doe het maar maar het liefst zo snel en goedkoop mogelijk en je krijgt dit. In beide gevallen is er een andere schuldige. Ook al vind ik dat als je tegen een garage zegt dat het snel en goedkoop moet dat dit nog steeds niet de bedoeling kan zijn.

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 05 juni 2011 11:32 PM
  [ # 39 ]

En dat ze je bekleding vernaggelen kan natuurlijk helemaal niet!

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 05 juni 2011 11:37 PM
  [ # 40 ]

De opdracht was om het goed en netjes te doen, opdat de auto er weer een tijdje tegenaan zou kunnen. Op de factuur staat een bedrag van ruim 1350 euro.

Er is contact met het bedrijf en gelukkig gaat dat op een beschaafde manier. Hij wilde morgen de auto al komen halen in het kader van zijn recht om gemaakte fouten te mogen herstellen. Wij hebben iets minder haast omdat we opiniërende informatie in willen winnen en omdat we willen weten wat onze rechten zijn.

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253
Geregistreerd: 18-05-2011

Gepost: 05 juni 2011 11:41 PM
  [ # 41 ]

Maak vantevoren duidelijke foto`s! En zet alles op papier en laat de man dat tekenen zodat je kan aantonen dat hij overal vanaf weet!

En voor 1350 euro mag je dit absoluut niet verwachten.

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 05 juni 2011 11:56 PM
  [ # 42 ]

ahh 1350 euro voor dit broddelwerk? en onderdelen die duidelijk 2e hands zijn. Of staat dat ook op de factuur?

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
mbender
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007

- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Gepost: 06 juni 2011 09:20 AM
  [ # 43 ]

Schandalig, een blind iemand had het leiding werk nog rechter kunnen aanleggen. Ik hoop niet voor je dat de rekening al betaald is! Sterkte met de afwikkeling

Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 06 juni 2011 12:39 PM
  [ # 44 ]

Werk vind ik er ook niet echt goed uitzien, maar over die leidingen: Deze zijn van Cupronickel (kopernikkellegering) en dat is zo zacht/buigzaam, dat je het heel moeilijk recht krijgt, weet ik uit ervaring.

Citroen!

Profiel  
 
bx-cannes
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005

- GS/GSA 1220 Club
Gepost: 06 juni 2011 12:46 PM
  [ # 45 ]

en Cu-Ni hoeft volgens mij ook niet meer gecoat te worden omdat het niet kan roesten.

Profiel  
 
 
3 van de 16
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook