Is allemaal leuk en aardig dat verlagen, maar als je per ongeluk een aanrijding veroorzaakt en er komt een technisch onderzoek naar je auto.
Zelf verlaagd met niet originele veren. Wat denk je wat de verzekeringsmaatschappij gaat zeggen? Daaag met de centjes !
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
nou zo’n vaart zal dat echt niet lopen. Aangezien de veren een EU keur hebben en
de auto daarna bij een professioneel bedrijf is uitgelijnd.
Totaal aantal Berichten: 332
Geregistreerd: 17-12-2004
- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
- GS/GSA GSA Break 1299 Cottage
- DS 7 DS7 Crossback E-Tense 4x4
Berlingo2.0HDi schreef:Is allemaal leuk en aardig dat verlagen, maar als je per ongeluk een aanrijding veroorzaakt en er komt een technisch onderzoek naar je auto.
Zelf verlaagd met niet originele veren. Wat denk je wat de verzekeringsmaatschappij gaat zeggen? Daaag met de centjes !
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord van zo’n verhaal! Laat ze ten eerste maar eens aantonen dat het verlagen de aanrijding heeft veroorzaakt en ten tweede, wat denk je van al die miljoenen auto’s die er in Europa rondrijden die verlaagd zijn of andere wielen hebben of andere achterlichten enz. enz. Zou de verzekering dan echt niet betalen? Lijkt me een beetje vreemd…
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Nou…. ik heb het aan den lijven ondervonden, ik had flinke schade ontstaan door een uitrijbeveiliging van een parkeer plaats, je kent ze waarschijnlijk wel die platen die als een weerhaak naar naar boven staan uit het wegdek en waardoor je niet terug kunt rijden alleen voorruit, alleen hadden ze deze ter hoogte van de paal staan en dus als je een kaartje wil trekken uit de paal en de kaartjes zijn op tja wat doe je dan (je ziet de uitrijbeveiliging niet want die zit onder de auto op dat moment.) je rij terug uit om van inrit 2 gebruik te maken…. je raad dus als wat schade ik aan mijn auto had…
de parkeerplaats en het bedrijf wat deze beveiliging hadden gemaakt hadden een verzekering hiervoor, maar zij wilde dit niet betalen omdat mijn auto verlaagd zou zijn (wat niet eens het geval was) en niet volgens de door het RDW vast gestelde rijhoogte zou hebben. na een gevecht van 2 jaar zijn we tot een schikking gekomen 50% dus,
Schade aan derde ofte wel je wa verzekering kunnen ze moeilijk weigeren tenzij je niet aan de in de regels gestelde voorwaarden houd als drank etc. maar je eigen schade kan een probleem zijn, als zij kunnen aantonen dat de schade voort komt uit het wijzigen van je voertuig wat de door het RDW type goedkeuring document is opgemaakt. dan zou het kunnen zijn dat zij dit weigeren, of de schade op jou gaan verhalen. nou zal het wel los lopen als je 2 cm doet maar je ziet ook wel een van de golfjes welke nog maar 2 cm bodem speling hebben ik denk dat als er een serieus ongeval met zwaar letsel plaats vindt en dit is een gevolg van het verlagen dan heb je een uitdaging.
eendmans schreef:De mijne komen van Musketier vandaan (35mm) en heb ik zelf gemonteerd.
De wegligging is natuurlijk iets harder en strakker geworden maar zeker niet hinderlijk en met drempels heb ik nog geen problemen gehad.
Nog even wat aanvullende informatie voor de geïnteresseerden.
De veren van Musketier komen bij KW vandaan
Ook de schroefset die Musketier aanbiedt komt daar vandaan en is gelijk aan de KW Variante I
Ik zit zelf te twijfelen tussen de H&R -25mm veren en de Musketier -35mm veren.
Heb al wel ervaring met H&R en dat is gewoon super spul.
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
En de schokdempers worden dan niet vervangen ?
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
Vandaag is de verlagingsset door de dealer geinstalleerd! Dat oogt een heel stuk beter, en het comfort is gebleven.
Voor:
Na:
...en nu ook echte DS3 vloermatten erin
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Oei, dat is mij echt te laag, terwijl ik meestal niet vies ben van een verlaging. Standaard lopen de wielkasten mooi rond mee met de banden, dat vind ik voor de verandering af-fabriek wel netjes staan.
Dat heeft meer te maken met de vertekening van de iPhone camera vrees ik! Ik zal er straks nog wat vanaf de zijkant maken met een spiegelreflex.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Totaal aantal Berichten: 332
Geregistreerd: 17-12-2004
- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
- GS/GSA GSA Break 1299 Cottage
- DS 7 DS7 Crossback E-Tense 4x4
Ziet er gelikt uit!
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
@IwanB
Hoeveel verlaging is dit? Ik heb zelf met 2,5cm besteld.
gr. Stefan
tjeetje is wel erg laag hoor, is volgens mij 45mm. heb zelf de 25mm en rijd nog lekker en ziet er ook leuk uit hoor. gr sonneke
sonneke schreef:tjeetje is wel erg laag hoor, is volgens mij 45mm. heb zelf de 25mm en rijd nog lekker en ziet er ook leuk uit hoor. gr sonneke
Weet niet hoeveel dit is KW variant 1 opt allerlaagste.. enkel velgen bedriegen het!! dit zijn 17”.. schandalig grote wielkasse hebbe diej DS3’s..
Grtz
St3fan schreef:@IwanB
Hoeveel verlaging is dit? Ik heb zelf met 2,5cm besteld.
gr. Stefan
Dit is 35mm. Ik vind het erg goed staan bij de DS3!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0