Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
marcelka schreef:Mijn vorige post was alleen maar grappig bedoeld.
Dat begrijp ik en ik had me al bij voorbaat verontschuldigd voor mijn schoolmeesterachtige toon, maar bij zo’n grote groep moet er nu eenmaal iemand bijtijds op de rem trappen…
Ik ben benieuwd naar de mening van de fotografen: ik hoop eigenlijk dat ook zij de voorkeur geven aan een ontspannen uitvoering van een letterloos rondje boven een strenge handhaving van een rondje met belettering…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Wat het ook wordt, elke vorm van beeldmateriaal die je van zo’n rondje kunt maken is leuk. Het was ook slechts een idee natuurlijk. maar wat niet mogelijk is, is niet mogelijk.
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
Net het lijstje aangevuld met de details..wist dus niet dat ik dat zelf kon..duuuhh ops:
Er zijn hoogstwaarschijnlijk ook nog wel andere highligths in Parijs waar vanaf een hoger punt kan worden gefotografeerd?? Zijn we nu nog met 13 cx-en, als ik het goed tel?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ja, de Eiffeltoren…
moet je wel een héééél vette telelens hebben…
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Eiffeltoren is wel wat hoog ookal spotte ik vanaf de 1e verdieping nog wel een BX met het blote oog vorig jaar! Maar met een camera ga je toch niet heel ver komen nee.
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
RensKorevaar schreef:marcelka schreef:Mijn vorige post was alleen maar grappig bedoeld.
Dat begrijp ik en ik had me al bij voorbaat verontschuldigd voor mijn schoolmeesterachtige toon, maar bij zo’n grote groep moet er nu eenmaal iemand bijtijds op de rem trappen…
Ik ben benieuwd naar de mening van de fotografen: ik hoop eigenlijk dat ook zij de voorkeur geven aan een ontspannen uitvoering van een letterloos rondje boven een strenge handhaving van een rondje met belettering…
Ik vind eigenlijk alles prima, zolang het maar niet geforceerd wordt en de gezelligheid erin blijft, anders is het leuke er ook af… En zolang het natuurlijk veilig en haalbaar is. Daarom is het goed dat je even op de rem trapte, schoolmeestertoon of niet, je hebt helemaal gelijk dat het idee van belettering op het dak iets te ambitieus is.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Dit lijkt mij ook wel een leuk gebeuren! Maar ik heb “slechts” een snoek…. Ik ben wel professioneel fotograaf…
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
de fotograaf onder de CX rijders had zich nog niet gemeld….
Rens, mag een mooie snoek ook mee ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Of met iemand meerijden? Kan ik wat makkelijker fotograferen…
Mijn snoeken:

- CX 2400 Super
CX-rijders zijn wellevende, grootmoedige mensen, dus die zeggen niet nee wanneer een professionele fotograaf mee wil, zelfs niet als het om een DS-rijder gaat .
Meerijden kan, bijvoorbeeld met mij. Ik heb al een passagier, maar ik weet zeker dat hij er geen bezwaar tegen maakt wanneer jij ook meerijdt.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Dat zou mooi zijn! Waar vandaan vertrek jij?
Mijn snoeken:

- CX 2400 Super
Ik woon in Luxemburg, dus kom pas op het verzamelpunt nabij Brussel bij de groep. Je zou natuurlijk tot daar zelf kunnen rijden, maar er is ook vast wel iemand met wie je op een noordelijker punt kunt afspreken om gezamenlijk naar Brussel verder te reizen.
Overigens wil ik het komende lange weekend gebruiken om een geschikt verzamelpunt te vinden.

- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Heel aardig van je, maar als er iemand is in de buurt van Haarlem/Amsterdam met wie ik mee kan rijden is dat wel handiger…
Mijn snoeken:

Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Ik heb al een passagier maar vanaf Roosendaal ben je welkom.
Ik heb geen prestige dus achter is het misschien voor de benen een beetje krapjes
Maar misschien meldt iemand dichter bij zich nog.
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900