Vandaag aan de voorkant 2 windschermen geplaats. Alles past perfect maar als ik de venster aan de bestuurderskant probeer te sluiten dan sluit ze volledig en gaat dan een klein beetje terug open. Iemand een idee hoe dit komt? Is dit een soort veiligheid? Als ik het venster sluit zonder het windscherm dan sluit deze volledig.
Raar maar waar, iemand een idee?
Dank bij voorbaat.
Een beetje zitten zoeken op internet en het volgende gevonden. Het heeft te maken met de veiligheid van het electrische venster dat als er iets tussenkomt of knelt dat het venster stopt met toegaan en een beetje terug opengaat. Maar die veiligheid zou je moeten kunnen uitschakelen of omzeilen.
Iemand een idee hoe dit moet, dank bij voorbaat.
chaccamacca schreef:Een beetje zitten zoeken op internet en het volgende gevonden. Het heeft te maken met de veiligheid van het electrische venster dat als er iets tussenkomt of knelt dat het venster stopt met toegaan en een beetje terug opengaat. Maar die veiligheid zou je moeten kunnen uitschakelen of omzeilen.
Iemand een idee hoe dit moet, dank bij voorbaat.[/quJe raam geleider smeren met een beetje olie net zo vaak als nodig!
Door die windschermen ontstaat er weerstand en gaat je raam een paar centimeter open.Na enige tijd heb je geen probleem meer.
Heb het zelfde probleem gehad!.
Succes
Dank U voor het antwoord, ik ga het dadelijk proberen.