44 van de 53
« Eerste  < Vorige 42 43 44 45 46 Volgende >  Laatste »
   
De DS van pavang
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 13 juni 2011 06:25 PM
  [ # 646 ]

Tuurlijk! Smile

Citroen!

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Gepost: 13 juni 2011 06:45 PM
  [ # 647 ]

Net nog even de schade bekeken en de roest losgestoken.
Eigenlijk valt het nog mee, het U vormige profiel aan de onderzijde van de dakrand is over een afstand van +/- 40 cm weggeroest.
Als ik een U profieltje van de juiste maat kan zetten hoef ik maar een 40 cm te vervangen.
De rest is nog klokgaaf.
Wat is nu wijsheid? het dak eraf en meteen de brakke driekoekjes op de C stijl vernieuwen plus de niet zo mooie kitrand.
Of gaan voor een snelle reparatie en het dak laten zitten?

Peter.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 13 juni 2011 06:47 PM
  [ # 648 ]

Ga je voor goed, of ga je voor snel (heb je de auto dagelijks nodig)?

Citroen!

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Gepost: 13 juni 2011 06:52 PM
  [ # 649 ]

Nee, niet dagelijks nodig.
Dus beter gaan voor goed en alles eens lekkker uit elkaar?

Peter.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 13 juni 2011 07:16 PM
  [ # 650 ]

Het is aan jou, maar als je de auto niet dagelijks nodig hebt, zou ik voor degelijk gaan.

Citroen!

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Gepost: 13 juni 2011 07:24 PM
  [ # 651 ]

DriverD schreef:

Het is aan jou, maar als je de auto niet dagelijks nodig hebt, zou ik voor degelijk gaan

Dan ga ik vanavond nog uit m’n dak.
En ontdekken wat er nog meer aan de rand is. Smile

Peter.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 13 juni 2011 07:26 PM
  [ # 652 ]

Lijkt me een goed besluit. Smile

Citroen!

Profiel  
 
Marten
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 912
Geregistreerd: 18-02-2005

Gepost: 13 juni 2011 07:28 PM
  [ # 653 ]

Ben benieuwd naar je (foto) verslag, want ook mijn DSuper5 is op dit punt aan de beurt.
Succes!

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Gepost: 13 juni 2011 07:30 PM
  [ # 654 ]

Ik zal er foto’s van plaatsen op mijn album.
Wil je nog ergens specifiek plaatjes van?

Peter.

Profiel  
 
Marten
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 912
Geregistreerd: 18-02-2005

Gepost: 13 juni 2011 07:49 PM
  [ # 655 ]

Ben benieuwd hoe je het laswerk bovenaan de ruit gaat aanpakken. Als je daar wat foto’s van kunt maken, graag.

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Gepost: 13 juni 2011 11:26 PM
  [ # 656 ]

Het wordt steeds gekker.
vanavond de dakrand losgeschroefd, en de kitnaad opengesneden.
Aan de bestuurderskant is ook de bocht weggeroest aan de bovenkant.

Aan de andere kant is de bocht nog goed, het lange stuk ziet er verder goed uit.
Als ik alle boutjes heb losgedraait en de kit heb weggesneden, komt het dak dan los?
Hoe zit de rvs lijst aan de achterzijde vastgeklemd?
Die houdt het dak zeker ook nog vast ?

groeten Peter.

Profiel  
 
Ex-gebruiker 01
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1938
Geregistreerd: 18-07-2009

Gepost: 13 juni 2011 11:34 PM
  [ # 657 ]

Rvs rand zit aan de achterzijde van je poyester dak vast met metalen clips, als je dak los zit kan dit gewoon met je dak worden verwijderd. Rvs strip zit niet vast aan het chassis.

Succes verder met je ontdekkingsreis door de dakrand ....

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10259
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 14 juni 2011 12:00 AM
  [ # 659 ]
pavang schreef:

Het wordt steeds gekker.
vanavond de dakrand losgeschroefd, en de kitnaad opengesneden.
Aan de bestuurderskant is ook de bocht weggeroest aan de bovenkant.

Aan de andere kant is de bocht nog goed, het lange stuk ziet er verder goed uit.
Als ik alle boutjes heb losgedraait en de kit heb weggesneden, komt het dak dan los?
Hoe zit de rvs lijst aan de achterzijde vastgeklemd?
Die houdt het dak zeker ook nog vast ?

groeten Peter.

Zoals elke dame had ook deze haar verborgen geheimen!

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Gepost: 14 juni 2011 09:20 AM
  [ # 660 ]

Zoals elke dame had ook deze haar verborgen geheimen!

Blijkt maar weer dat echte schoonheid aan de binnenkant zit. Laughing

Peter

Profiel  
 
 
44 van de 53
« Eerste  < Vorige 42 43 44 45 46 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook