René van Maren schreef:bogaard77 schreef:Idd. de interne klepjes worden ook oud en de benzine hevelt zichzelf dan terug de tank in…
Het pompje kost denk ik 30 euri..
Ik zie niet in waarom er nou een nieuwe pomp in moet!
Och, ik wel om al eerder genoemde redenen. Maar uiteindelijk moet Caro zelf de afweging maken.
Zodra er meer kuren komen, buiten verplicht aanslepen na lang sleutelen op de bokken, komt er heus wel een nieuwe in. Maar als studentje zijnde… moet je keuzes maken…
Wat nodig is, is nodig…gaat de pomp helemaal stuk….tja.dan rest er niets anders…ik zou eerst de rest doen….
De pomp kan naar de pomp lopen…
Tsja, wat is wijsheid… Als ‘t voor 30 euro en een half uurtje sleutelen goed is zou ik er niet zo lang over nadenken. Als ‘t veel geld gaat kosten of vreselijk veel tijd dan zou ik deze geweldige stelling aanhouden:
“If it ain’t broken, don’t fix it!”
Was dat nou Harmiaans of niet??
Heeft je Visa niet hetzelfde probleem als die BX die niet wilde lopen op benzine maar wel op gas
Het probleem daarvan was… ff denken… lege tank
En een bougie die het niet goed deed, maar dat gaf andere klachten.
Laten we ff voorop stellen dat ik heus wel het beste voor heb met mijn visa hoor. Maar hij heeft me, buiten de week met een lege tank op de bokken en twee dagen met een vrijwel lege tank op de brug, nog nooit op dat gebied in de steek gelaten.
Eerste prioriteit is de electrische problemen oplossen die ik sinds afgelopen weekend heb en de luchtfilter goed zien aan te sluiten. Ik heb er namelijk weliswaar meer lampjes brandend dan ik had maar redelijk essentiele doen het niet meer
maareuh, elmer.
als je toch een pomp voor caro wilt kopen, zou het dan niet netjes staan om de pomp aan caro cadeau te geven..
Ik zou dat in jou geval wel gedaan hebben
als je nog een visa zoekt in utrecht op de sloop staat er 1 een 11 re
citroenc2 schreef:als je nog een visa zoekt in utrecht op de sloop staat er 1 een 11 re
welke kleur?
een witte met blauw interieur
maar hier op het forum staat ook een rode visa te koop zie bij te koop
Tom Duckpower schreef:maareuh, elmer.
als je toch een pomp voor caro wilt kopen, zou het dan niet netjes staan om de pomp aan caro cadeau te geven..Ik zou dat in jou geval wel gedaan hebben
Zoals ik al zei ben ik Sinterklaas niet.
Maar mocht Caroline groen licht geven voor een pomp (ik koop echt helemaal niets voor haar Visa zonder dat zij er in toestemt), dan haal ik die wel, maar trek ik eerst die ouwe er uit. Die schroef ik dan uit elkaar (reviseren) en als ik het voorelkaar krijg dat ik die pomp weer werkend krijg zoals die hoort te werken, dan gaat de pomp die ik voor Caroline gekocht heb retour afzender. Resultaat: dan kost het mij niets en het kost haar niets en haar Visa kan weer fatsoenlijk gerestaureerd worden zonder irritante grappen van niet-starten.
De brandstofpomp van m’n Eend was ook al 2 keer stuk. Moet ik er wel ff bij zeggen dat niet ik maar m’n vader dat ding gefixt heeft.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Tom Duckpower schreef:maareuh, elmer.
als je toch een pomp voor caro wilt kopen, zou het dan niet netjes staan om de pomp aan caro cadeau te geven..Ik zou dat in jou geval wel gedaan hebben
Zoals ik al zei ben ik Sinterklaas niet.
maar dr visje wel voor nop beschadigen?
Uitleg ?
Schijt aan originaliteit.
weet je zelf wel denk ik…