Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Griemer, je aanname dat dit niet af-fabriek geleverd is, is juist. In de CX S2 is een startbeveiliging geleverd (als ik me goed herinner alleen op de 25GTI T en T2), maar die werkt via een vast toetsenbord dat achter een klepje van het middenconsole is gemonteerd. Wat er achteraf ingeklusd is, moet er ook weer uit te klussen zijn…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een vroege Turbo 2 had geen startbeveiliging. Maar vanaf ergens in 1987 wel volgens mij.
Dat hoort er zo uit te zien:
Of een GTi het standaard had weet ik niet. Misshien hangt dat af van het bouwjaar of het kwam mee icm een bepaalde optie.

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
RensKorevaar schreef:Wat er achteraf ingeklusd is, moet er ook weer uit te
klussen zijn…
Klopt, echter daar zou ik zeer voorzichtig mee omspringen! Voor je het weet koppel je iets af en start je auto nooit meer.
Of klikken ineens alle portieren op slot terwijl jij buiten staat met de sleutel op het contact (been there, done that)
Zorg dus dat je een elektrisch schema kunt bemachtigen van degene die het erin gebeund heeft.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

- CX 2400 Super
Oeps, La Léo, nu jij me citeert, zie ik pas wat voor vreselijke d/t-fout ik gemaakt heb…
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Je had natuurlijk op het laatste moment “beun” door “klus” vervangen…

- CX 2400 Super
... en daarbij het aloude kofschip vergeten…