denk dat jij wint…;)
Neehoor, ik ! Ik verzin ze gewoon ...
Schijt aan originaliteit.
Kenteken noemen, met merk, type, bouwjaar, kleur enz. enz.
Van sommige auto’s weet ik zelf chassisnummers….(laten we er maar niet aan beginnen, straks zijn die 173 GB die het forum rijker is weer vol)
Test
Totaal aantal Berichten: 825
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Thijs,
Als je aan je Eend gaat sleutelen, je weet het , om de hoek in Vinkega en Steggerda wonen ook nog een stel echte liefhebbers. Mocht je iets willen weten, kom maar langs met je vragen. Ik ben op dit ogenblik ook bezig met de restauratie van een 2CV. Het rollend chassis staat inmiddels weer in elkaar met motor en bak er weer op. Nu is de koets aan de beurt. Als alles weer is samengevoegd en goedgekeurd, gaat de volgende de garage in, om omgebouwd te worden naar Pick Up. Groeten,
Ruud
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
RuudR schreef:Thijs,
Als je aan je Eend gaat sleutelen, je weet het , om de hoek in Vinkega en Steggerda wonen ook nog een stel echte liefhebbers. Mocht je iets willen weten, kom maar langs met je vragen.
We hebben verder ook nog wel het nodige aan speciaalgereedschap, wat zeker van pas komt bij het ombouwen van het chassis.
Maar zoals Ruud al zei, je komt maar ff langs
kloom00 schreef:RuudR schreef:Thijs,
Als je aan je Eend gaat sleutelen, je weet het , om de hoek in Vinkega en Steggerda wonen ook nog een stel echte liefhebbers. Mocht je iets willen weten, kom maar langs met je vragen.
We hebben verder ook nog wel het nodige aan speciaalgereedschap, wat zeker van pas komt bij het ombouwen van het chassis.
Maar zoals Ruud al zei, je komt maar ff langs
Hé mijne heren. Lang niet gesproken Marko (Kloom00). Ik ben nog niet met de Eend bezig geweest. In het voorjaar ga ik eerst met de Visa bezig denk ik. Die staat al zo’n 4 jaar braaf te wachten in de schuur…De Eend komt daarna. Kennis en know-how is zeker welkom bij de restauratie van mijn Eend, daar ik een Visa / BX sleutelaar / kenner ben.
We doen binnenkort weer even bezoekje afleggen, is alweer veel te lang geleden…
Test
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Hoi Thijs. Idd al een tijdje niet gesproken. Ik heb ondertussen mijn Visa weer rijklaar, maar ide staat nu ff stil omdat er een AX voor in de plaats is gekomen. En ik heb er net een BX Chic bij, maar daar moet ik de koppakking nog vervangen. Maar eens ff kijken hoe dat bij een 1.6 gaat.
Dat heb ik nog niet eerder gedaan
Maar je komt maar ff langs als je tijd/zin hebt (zorg ik voor de koffie)
kloom00 schreef:En ik heb er net een BX Chic bij, maar daar moet ik de koppakking nog vervangen.
Die had je toch al?? Of was dat toevallig een andere Chic met een 1600 motor met kapoefe hoofdpakking
Test
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Thijsvandebles schreef:kloom00 schreef:En ik heb er net een BX Chic bij, maar daar moet ik de koppakking nog vervangen.
Die had je toch al?? Of was dat toevallig een andere Chic met een 1600 motor met kapoefe hoofdpakking
Hahaha, dat heb je goed onthouden. Hij was tot voor kort alleen van mijn broertje, en nu is ie echt van mij.
Ah kijk, heb ik toch de goede auto in gedachten…
Wanneer ga je daar mee bezig dan?? Of is dat een project voor op de lange baan..
Test
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Ik wou er niet te lang meer mee wachten. Moet in principe ook wel in een avondje (of 2) lukken.
En ik heb sinds gisteren ook eindelijk een brug. Dus dat maakt het sleutelen toch wel een stukje makkelijker.
Ah kijk, brug is altijd makkelijk. Al heb je die bij een kop-revisie niet echt nodig. Al is het wel makkelijk om zo bij de uitlaat te komen…Kom in het nieuwe jaar even bakje bij je doen. deze week te druk met allerhande familiezaken en werk.
Test
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Binnenkort eerst maar even wat poertjes storten om de brug vast te zetten. Je hebt gelijk dat ik de brug niet nodig heb voor de koprevisie.
Maar voor allerlei ander klussen is het toch wel verrekte handig.
Nou ik heb nog wel wat. De GTD moet nog steeds een fatsoenlijke uitlaat hebben. Mijn brug staat ook nog niet, ook eerst nog beton storten
Test
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Dan maken we er toch een gezamelijk ‘stort’ dagje van ?