Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
hier de links naar de 2 filmpjes gemaakt door mijn meisie
http://www.youtube.com/watch?v=TzLSg-rhIME
http://www.youtube.com/watch?v=L7U033c1niw
het was zeker een leuke meeting en de volgende keer het dubbele aantal opkomst moet te doen zijn
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Hallo was erg leuk ondanks alle regen was er toch een super opkomst. Hierbij nog wat foto’s in de regen. Volgende keer hopen dat we een mooie zonnige dag hebben.
Wij vonden het leuk en hoop op een zonnige volgende keer. Hoop dat jullie iets aan de foto’s hebben.
Zow, veel DS3-tjes zeg! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. De nieuwe keuken werd rond deze tijd afgeleverd…..... Volgende keer toch beter plannen!!
Totaal aantal Berichten: 23
- Saxo 1.6 VTS 16V
- DS 4 THP 200 Sport Chic
- DS 3 VTI120 So Chic
He shit zeg wat gaaf. Ik ben helaas helemaal vergeten te komen kijken, terwijl ik notabene op exact 1.1 km daar vandaan aan het werk was. Anders was ik wel komen buurten met een DS3 of DS4. Wel leuk dat Autofan1985 bij mij is wezen kijken na deze meeting Tof je even gesproken te hebben, jammer dat het een beetje druk was bij ons op de zaak haha.
Wanneer is de volgende DS3 meeting?
Dromen mag altijd:
C5-3 Sedan 3.0HDiF AUT6 Exclusive met 19 inch, leer Claudia, Pack Business 2 en Pack Intégral
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Een korte impressie, geschreven door sfs is te vinden op de voorpagina!
Ik heb wat gemist zo te zien! Volgende keer ben ik er bij!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Echt super dat de meeste mensen ondanks het weer toch gewoon gekomen zijn. Het was echt een super leuke meeting, leuk om eindelijk is wat mensen in het echt te zien. Helaas is het me niet gelukt om de namen echt te onthouden. Maargoed wat wil je als je in eens 30 man voor je neus hebt .
Ik heb veel foto’s gemaakt maar nog geen tijd gehad om ze uit te zoeken en te plaatsen. Ik zal proberen dit morgen te doen maar aangezien het vaderdag is en er dus een aantal bezoekjes geplant staan weet ik niet of dit lukt.
Ik kijk nu al uit naar een volgende meeting, hopelijk met stralend weer. Dat hebben we na vandaag wel verdient denk ik!
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Hele mooie foto’s en een nog mooiere bonte verzameling aan DS3’s!
Was er vandaag ook graag bij geweest, maar mijn DS3 is helaas nog niet afgeleverd.
Volgende keer ben ik er zeker weten bij!
Ik heb een fijne middag gehad ondanks het regenweer.
Deze middag om o.a. accessoires van andere DS3’s te vegelijken is geslaagd.
Initiatiefnemer en organisatie BEDANKT.
Hier mijn bijdrage…
video doet het niet?!
nu wel…. als het goed is tenminste.
Rene: Geweldige youtube presentatie.
Zelf vond ik het ook een leuk evenement, ondanks het slechte weer.
Tot een volgende keer.
leuk gemaakt!
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Rene geweldig, hopelijk nodigt dit anderen uit om bij een volgende meeting ook aanwezig te zijn. Het zou mooi zijn om van alle kleurvarianten exemplaren erbij te hebben. Op autoweek.nl heb je een pagina waar ze allerlei lokaties geven om meetings te houden.
groeten victor