Plastic kap deur en voordeur speakers
zamwan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 20 juni 2011 09:48 AM

Hallo iedereen,

Ik heb een saxo 1.6vts uit 2001 en heb wat proberen rond mijn deuren.

Ten eerste, de plastickap aan de buitenkant is vrijwel losgelaten. De metalenklemmen zitten nog aan de deur vast maar het plastic hangt los. Ik heb voorzichtig geprobeerd de kap los te halen, maar hij blijft ergens vast hangen bij het schanier punt van de deur. Het lijkt er op dat ik bij beide hoeken de twee drukkers moet losmaken en dan zijwaarts er af. Heeft iemand misschien nog een tip?

Andere vraag, ik heb een draadbreuk of een kapotte speaker in een van de voordeuren. Ik zie twee schroeven, maar verder zit er erg weinig beweging in het paneel.

Ik ben een beetje voorzichtig omdat bij mijn vorige auto ik het truukje vergat en toen de helft van het paneel in handen had Smile

Groeten,
jacob

Profiel  

K_saxo (verbannen)
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1194

Gepost: 20 juni 2011 02:16 PM
  [ # 1 ]

hey

Wat bedoel je met de plastickap bedoel je de stootbar   Deze hangt met pvcklippen vast en kan je verwijderden door in de langsrichting naar achter te gaan en dan naar je toe te trekken.  hermontage kan eventueel met tec7 en 2 en goede klipjes

De speakers voor kan je makkelijk benaderen met een 10mm plate schroevendraaier zachtjes onder de uitsparing langsonder er tussen te stekken.

Voor alle duidelijkheid je moet enkel de gril die voor de speaker zit demonteren.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook