hallo allemaal
sinds zaterdag 21-05-2011 ben ik in het trotse bezit van een berlingo uit 2003 1.6i 16v
nadat ik hem gekocht had en in het boekje las hoe ik hem moest bedienen heb ik alles getest en kwam tot de ontdekking dat hij het niet doet als ik hem aanzet en tijdens het rijden de + of - indruk doet hij niks ik reed 120 km pu maar niks werkte ik heb op mijn werk een caddy en daar gaat het symbool branden ik weet niet of dit ook het geval is bij de berlingo?
heeft iemand een idee wat er kan zijn want de zekeringen zijn allemaal goed en de stekkers zitten ook in de unit vast en de cruisecontrol is vanuit de fabriek gemonteeerd
mvg
menno
Staat de on/off schakelaar wel op on? anders kan het nog zijn dat er de koppelings/rempedaal schakelaar defect is.
is dat de schakelaar die onder het pedaal zit??
daar kan ik wel even naar kijken
bedankt
manno
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Nee, er zit op de bedieningshandel een schakelaartje met on/off. Als dit aan staat kun je met de plus en min toetsjes de cruisecontrol activeren. Er zit overigens geen verklikkerlampje op.
ja die staat aan dat is overduidelijk daarom vind ik het ook zo raar er is ook geen aparte zekering voor dus vind ik het ook raar dat hij niet werkt
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik probeer uit alle macht te herinneren hoeveel knoppen er op zitten (heb de Berlingo in september verkocht). Gebruik je de knoppen aan de achterkant van de hendel?
graddus schreef:Ik probeer uit alle macht te herinneren hoeveel knoppen er op zitten (heb de Berlingo in september verkocht). Gebruik je de knoppen aan de achterkant van de hendel?
ja heb alles geprobeerd ik ga maar ff langs de citroen dokter om het te laten doormeten denk moet toch even een module halen voor mijn radio want ik wil een andere radio inbouwen en hiervoor schijn je een module nodig te hebben
Voor wat het waard is: de cc in mijn Berlingo 2.0 HDi deed het slecht en na een software-update was alles weer okay.
johan
~~~/\___Flevoland___/\~~~
Weet u misschien wat voor update dat was? Bij mijn Berlingo 2.0 HDI werkt cc in het begin wel, maar na een tijdje valt hij uit. Misschien ook te verhelpen met update, maar mijn dealer zegt van niks te weten.
Zo te zien heb je hetzelfde probleem als ik toendertijd.
Mijn dealer (Dijkstra Lelystad) had ook géén idee. Mijn plaatselijke Peugeotboer dacht meteen aan een software-update, maar durfde dat niet te doen omdat de Peugeot-apparatuur niet per definitie hetzelfde is als Citroën-apparatuur en Dijkstra Emmeloord had het in een kwartiertje voor mekaar. Sindsdien geen enkel probleem gehad met de cc.
Moraal van dit verhaal: gewoon even winkelen bij diverse deskundigen.
Oh ja: ik heb iets van 50 euro voor die update moeten betalen.
johan
~~~/\___Flevoland___/\~~~