Ik heb een enkele klep en wil de achterruitenwissermotor losmaken. De motor zelf zit vast op 3 punten met rubber ringen tegen trillingen enzo. Het lijken wel potnagels. Weet iemand hoe ik deze drie moet los maken? Want ik kan er maar via 1 zijde bij?
Rustig uitboren met een metaalboor met een diameter die iets groter is dan het centrale gat. Zijn idd aluminium popnagels. Later is de boel wel weer te bevestigen met bout en moer of dikke parkers
Heb vorige maand mijn ruitenwisser motor ook op de manier van Mitch vervangen. Werkt perfect!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Over ruitenwissermotor gesproken. Die van onze Berlingo heeft ook de geest gegeven. Hebben jullie die vervangen door een nieuwe of zijn ze 2e hands ook te krijgen? Volgens de dealer gaan ze er op een gegeven moment allemaal en belopen de kosten al gauw € 300.
Alvast dank voor een reactie.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik rijd al maanden met een gat in de achterklep….Ben dus ook al al die tijd aan het zoeken naar een vervangende ruitenwissermotor. Liggen niet voor het oprapen en de prijzen zijn gewoon idioot (vraag en aanbod waarschijnlijk)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik was er al bang voor. Schijnt ook een raar ontwerp te zijn, die hele constructie. Op den duur komt er water in dat motortje heb ik begrepen. Een typisch karakteristiek Citroën ontwerp? Je zou het haast denken.
Dat maakt het artikel 2e hands ook schaars en daardoor gewild.
Voorlopig rijden we rond zonder de mogelijkheid te wissen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!