Totaal aantal Berichten: 63
- DS 7 Crossback 4x4 E-tense
- ID/DS ds 20 hydraulique
- CX 25 TRD Turbo 1
gaaf hoe kom je er aan???? wow
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Een hele nette lijkt mij zo.!!!
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Sjieke auto!
Apart dat deze auto een korte kap heeft. Normaal heeft een 1400 dat toch niet? Lijkt me sterk dat het een automaat is..
Erg mooie BX
Geniet ervan !
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
- CX 25 TRD Turbo 1
Da auto is afkomstig van de eertse eigenaar die hem onlangs inruilde bij Citroën. Aangezien de Belgische erkende citroënclubs nauw samenwerken met Citroën BELUX kregen wij een mail dat deze BX was overgenomen als VHU (voiture hors usage). In principe worden deze auto’s vernietigd maar deze vonden ze echt te goed om te slopen. Ik had dan het geluk er als eerste bij te zijn. Voorlopig zijn distrubitieriem en alle inmiddels vrij hard geworden bollen vervangen. Wellicht doen we er 3 juli onze eerste clubuitstap mee. Ze rijdt en veert super alleen is het ontbreken van stuurbekrachtiging behoorlijk wennen. En dan zit er nog een sportstuur in….
- CX 25 TRD Turbo 1
deur63 schreef:Sjieke auto!
Apart dat deze auto een korte kap heeft. Normaal heeft een 1400 dat toch niet? Lijkt me sterk dat het een automaat is..
Neen hoor is geen automaat, gewone 5-bak. De korte kap is dacht ik altijd op Biarritz of Millesime
- Ami 8 break.
- Ami 8 berline van moeders.
Waarom horen die auto’s normaal vernietigt te worden dan? Is dat net als een soort slooppremie?
Maar in iedergeval super mooie wagen!
Trotse bezitter van een ‘89 Volkswagen Polo.
Ex: ‘83 Acadiane, ‘76 Ami 8 Break.