hallo allemaal,
Omdat ik nieuw op het forum ben stel ik me even voor, ben sebastiaan 19 jaar uit poppel ( belgie ), Heb al paar autos gehad,
- suzuki alto
- peugeot 306
- peugeot 406
- seat inca
Ik heb nu nog steeds de seat inca, die staat ook nu tevens te koop. Verder zijn de franse autos me altijd goed bevallen rijden lekker zitten lekker en genoeg comfort.
sinds januarie dit jaar rijdt mijn moeder een citroen zx, het is een avantage uitvoering uit 92 met 230,000 km op de teller, gekocht voor 1000 maar wel met aantal krassen op de buitenkant, Na een paar maanden gereden te hebben heb ik de auto overgekocht van me moeder, en ga ik er mee aan de slag. Er zijn een aantal minpuntjes
- gat weggeroest in wielkast voor ( wordt dichtgelast en dicht gesmeerd met bitak )
- 2 diepe krassen in de deuren
- binnenwerk van dagteller gebroken ( standaard probleem )
- zwaberende km teller ( kabel wordt nog vervangen)
- alle lampjes defect van dashbaord ( zelf al vernieuwd allemaal doen het weer mooi:D)
- shockt als je terug schakelt naar zen 2 ( ga proberen of de egr kleppen reinigen al iets helpt
- veerpoot is niet de beste meer.
Verder is de auto nog top alles werkt naar toebehoren en is nog redelijk rap ook.
Omdat ik meer van plan ben dan alleen dat te reparen heb ik zitten denken, Heb vorige week een citroen zx 1.9 i volcane gekocht voor 250 euro, Deze auto ga ik gebruiken voor de onderdelen waaronder:
- voor en achterbumpers met mistlampen
- sport intrieur
- dashbaord en volcane stuurtje
- 15 inc velgen die er onderzaten
- Sport uitlaat
- remmen overzetten ( zijn 2 maanden oud pas )
- veerpoot overzetten
dat was het zo’n beetje, Blok is heleaas onderweg compleet uit elkaar geknalt dus daar hebben we niks aan ahhaha, weten jullie verder of de remmen en de veerpoten het zelfde zijn als die van een diesel? want anders moet ik ze ergens anders even halen.
Verder heb ik nog 2 spoilers gekocht eentje voor boven aan met remlicht en eentje voor achterraam voor 50 euro dus dat is ook geen geld, Als ik thuis kom in oktober ga ik het allemaal ombouwen dus dan kan het leuke eindelijk beginnen. Als ik daarmee klaarben laat ik in de motorkap booskijkers lassen en citroen teken verwijderen, Verder de achterramen blinderen en nieuwe subwoofer kopen en is een keer mooie audio set inbouwen,
Ik laat jullie nog verder weten als er weer updates komen
groetjess
dat schreeuwd om foto’s.
heb je die rode nederlandse gekocht????
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Hoi Stan,
die rode Nederlandse krijg je niet voor 250 euro, die mensen zijn al gek genoeg hem voor 400 euro te willen verkopen aan mij
Dat is namelijk geen 1,9, maar een 2.0 16v (motor is vervangen blijkbaar)
Mazda 323f 1.5i GLX 1994 -verkocht-
Citroen Xantia 1.8i Collection 1998 -verkocht-
Citroen ZX 1.6i Avioraz 1996 -verkocht-
Renault Twingo 1.5 DCI ECO2 Dynamique (bedrijfsauto)
Citroen BX 1.9i GTI 1994
het is wel een rode nederlandse maar gewoon de 1.9i versie, Stond te koop op marktplaats als 1.9 i met tik in blok, en ja tik bleek oliepomp te zijn want onderweg is het motorblok gescheurd en alles eruit gelopen door de vastloper hahaha maar ja
|Fotos zulen nog even moeten wachten, Kan eventueel wel al fotos hier neerzetten zoals hij nu nog instandaard staat is
Noudje schreef:Hoi Stan,
die rode Nederlandse krijg je niet voor 250 euro, die mensen zijn al gek genoeg hem voor 400 euro te willen verkopen aan mij
Dat is namelijk geen 1,9, maar een 2.0 16v (motor is vervangen blijkbaar)
is dat die rode in limburg met die cupvelgen????
als je die wielen ooit kwijt wilt laat het mij weten.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere