8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

de volgende auto, wel of niet een (G)C4P ?
mctend
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 50

Gepost: 03 juli 2011 01:59 PM
  [ # 106 ]

Na ruim 180k ben ik toe aan een nieuwe leaseauto. Ik ben aangewezen op een MPV vanwege gezinssituatie. In eerste instantie was ik van plan om weer en GC4P te nemen, echter met EGS (alle tendentieuze berichtgeving ten spijt).

Precies op het juiste/verkeerde moment lanceerde Renault een persbericht voor de Grand Scenic in A-klasse. Na een proefrit was ik om. Heerlijke motor met enorm koppel (340 Nm) en comfortabeler dan de GP. Minder klappen op korte oneffenheden en minder motor- bandenlawaai en windgeruis.
Wat ook erg meeviel was de ruimte op de 2e rij. Hier zitten mijn (grote) kinderen beter dan in de GP.

De Renault is ook te verkrijgen met open dak, iets wat ik met node moest missen in de Citroen. Heerlijk in het voor- en najaar (vaak zelfs in de winter) met het dak open en zon op je bol.

Ondanks een kapotte turbo, ge-emmer met lekke banden en een defecte fan, ben ik erg tevreden over de Citroen.

Wat me verbaasd is dat de Citroengarage nooit contact heeft opgenomen rond de 180k. Men weet toch dat het een lease is met een beperkte looptijd. Gemiste kans…

Profiel  

8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook